Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Skulle vara kul om Admin kunde fixa lite "skins" till sidan, orka med denna skins vi har just nu. Man vill ju variera lite också, inte ha samma skit hela tiden. >__< Vad tycker ni? D:D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 (redigerat) Gud! Alla gör trådar jag redan gjort! Nej, men jag har redan gjort en liknande tråd :P Så jag håller med dig, det är jättetrist att se på det här, det är... grått. http://www.fuska.se/forum/Olika_Teman-t116734.html Läs och se vad de tyckte om det när jag skrev. :P Redigerat 25 Februari 2009 av aJwant2bme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Jag tycker det som är nu är stilrent och det gör det lätt att urskilja allt med den färg som är nu också. Men visst kanske det kunde vara roligt med lite andra färger om någon tröttnar på denna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Nej, fuskas server skulle inte klara av att ha skins, vi måste spara så mycket serverutrymme så möjligt åt members spam. :lol: Rättare sagt: Jag tycker att det här är en dålig ide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Dålig idé enligt mig. Finns många personer som har avatars som är anpassade för den nuvarande skin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 §2, finns redan en sån här tråd. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg