Gäst RySs3N Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Fy! Tänk er livet utan piratebay och dom andra sidorna.. Herregud.. Mm det finns inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Fuck staten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Men vafan håller dom på med?! Torrentz 4 lifz! Vafan ner med Ipred och låt oss tanka vad f*n vi vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Kan nån skriva en länk till det här? För jag viste inte att det var officiellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 sucks! Håller på att sätta upp ett rep ska f*n hänga mig :( f*n ta dessa dumma lagar.NEJ!! Ska du inte vänta till 1 april? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 f*n va jag hatar regeringen asså, in med piratpartietAja, låt oss inte överdriva, vi behöver lite övervakning, men inte överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Kan nån skriva en länk till det här? För jag viste inte att det var officiellt http://sweclockers.com/nyhet/9014-ja_till_ipred Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Kan nån skriva en länk till det här? För jag viste inte att det var officiellt http://sweclockers.com/nyhet/9014-ja_till_ipred Bara Miljöpartiet och Vänsterpartiet som röstade emot. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Guys! Dags att protestera, ge inte upp! http://www.namninsamling.com/site/petition_intro.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 det kanske är ett aprilskämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Det såg ganska seriöst ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 f*n va jag hatar regeringen asså, in med piratpartietAja, låt oss inte överdriva, vi behöver lite övervakning, men inte överdrivet. Varför behöver vi övervakning? Ska vi verkligen vara så jäkla rädd för terrorister att vi måste betala med friheten av att ha ett privatliv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.