fishmaster Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 (redigerat) Sverige har redan blivit odemokratiskt, staten och media har effektivt lyckats stoppa åsiktsfriheten och yttrandefriheten genom att censurera och manipulera bilder, t ex döljer de etnicitet, gruppering (AFA eller bakgrund), kritik mot invandring tas bort för att det är "rasistiskt", kritik mot alla nya lagar som sakta men säkert avskaffar folkets rätt att påverka och tycka till. Övervakning, privatpoliser, censur, indoktrinering och rasiststämplar på alla som är kritiska, jag vet inte vad Sveriges framtid är, men det verkar stå mellan Islamic Republic of Sweden eller Nordkorerige. Ska du hela tiden dra in Islam utan någon j*vla anledning??!!! Japp, jag vill inte ha islam här. Eller Islam Republic än fishmaster goverment makes fun of sweden. Sverige håller ju på att bli en islamsk republik, i denna takt. Redigerat 2 Mars 2009 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 (redigerat) Demokrati my ass. Svenska folket får ju knappt medverka. Vet ens hälften av svenskarna att ipred blivit godkänd? Eller att det ens finns? Redigerat 2 Mars 2009 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Demokrati my ass. Svenska folket får ju knappt medverka. Vet ens hälften av svenskarna att ipred blivit godkänd? Eller att det ens finns?Hela den här diskussionen får mig att tänka på ett klipp som The Onion gjorde för något år sen. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 nån som verkligen kommer sluta ladda ner efter 1april? inte jag iaf,laddar inte ner så mycket,ett par låtar nån musikvideo/southpark avsnitt i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.