Hoppa till innehåll

Ipred2 Gick Just...


Median

Rekommendera inlägg

Sverige har redan blivit odemokratiskt, staten och media har effektivt lyckats stoppa åsiktsfriheten och yttrandefriheten genom att censurera och manipulera bilder, t ex döljer de etnicitet, gruppering (AFA eller bakgrund), kritik mot invandring tas bort för att det är "rasistiskt", kritik mot alla nya lagar som sakta men säkert avskaffar folkets rätt att påverka och tycka till.

 

Övervakning, privatpoliser, censur, indoktrinering och rasiststämplar på alla som är kritiska, jag vet inte vad Sveriges framtid är, men det verkar stå mellan Islamic Republic of Sweden eller Nordkorerige.

Ska du hela tiden dra in Islam utan någon j*vla anledning??!!!

 

Japp, jag vill inte ha islam här.

 

Eller Islam Republic än fishmaster goverment makes fun of sweden.

Sverige håller ju på att bli en islamsk republik, i denna takt.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Demokrati my ass. Svenska folket får ju knappt medverka. Vet ens hälften av svenskarna att ipred blivit godkänd? Eller att det ens finns?

Hela den här diskussionen får mig att tänka på ett klipp som The Onion gjorde för något år sen.

 

 

:visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...