Alla har vi besegrat en svår boss eller slått en bra tid i spel, nu vill jag läsa dina bästa spelprestationer.
En av mina bästa spelprestationer är att jag fyllde Pokédexet på Pokémon Pearl efter många timmars spelande.
Alla har vi besegrat en svår boss eller slått en bra tid i spel, nu vill jag läsa dina bästa spelprestationer.
En av mina bästa spelprestationer är att jag fyllde Pokédexet på Pokémon Pearl efter många timmars spelande.
Klarat den sista bossen på högsta svårighetsgraden på The Bourne Conspiracy. Han är nästan helt omöjlig.
↗ till inläggetKlarat den sista bossen på högsta svårighetsgraden på The Bourne Conspiracy. Han är nästan helt omöjlig.
Sweet!
Klarat Ninja Gaiden 2 på very hard!
SERIÖST!!!! SVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRT!!
Det är nästan omöjligt, det är riktigt riktigt svårt på normal.
L4D, 4 timmar B)
Hahah, jag och polarna rushade igenom alla banor ^^
Varit rank 2 på GTFOGamings TF2-servrar.
↗ till inläggetDet är nåt att skryta om!
Klarat Getting up: Contents under pressure på 6 timmar.
Klarat Timesplitters2 på alla nivåer & alla mini spel osv.
Haft 52 kills - 0 deaths på cs mot en polare som spelat i 2 år.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet är nåt att skryta om!
Thx mate
Har klarat av; GTA:VC, GTA:VCS, GTA:SANANDREAS, GTA 4 och nån annan tror jag :P
Fast har inte nån tid på de
Inte hunnit med så mycket ännu men har lyckats få 42 kills på ett enda liv i F.E.A.R 2 Multiplayer.
Har kommit till femte leveln och möt mini bossen och nästan klarat den på Touhou 6... Mer minns jag inte
↗ till inläggetDet var en riktig bravad, grattis!
Måste vara mina mål på NHL09. Eller tacklingar. Eller kanske när jag gjorde 14 kills och 9 headshots på Downfallbanan Online på CoD:5 =)
Utnämnd till bästa P92an i counter-strike 1.6 på gamers.nu (när det fortfarande var värt någonting :P)
Klarat E1M1 på Nightmare i doom 1 på under 30sekunder :D
↗ till inläggetSå nu är du bästa 92åringen som lirar 1.6 @ gamers.nu?Utnämnd till bästa P92an i counter-strike 1.6 på gamers.nu (när det fortfarande var värt någonting :P)
↗ till inläggetKlarat E1M1 på Nightmare i doom 1 på under 30sekunder :D
↗ till inläggetSå nu är du bästa 92åringen som lirar 1.6 @ gamers.nu?Utnämnd till bästa P92an i counter-strike 1.6 på gamers.nu (när det fortfarande var värt någonting :P )
Spela inte dum... Du vet att han menade 1992.
har/hade 1 hundradel ifrån världsrekordet på en event match på Super smash brothers melee.
Inga pics då jag inte har kvar spelet.
rekordet var 92 hundradelar och jag hade 93 hundradelar.
Min är när jag döda 63 och dog 8 gånger när jag spela CS 1.6
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in