Maybe då jag gjorde 32 mål mot datorn(på svåraste svårihetsgraden) (datorn fick 0)
på NHL 06
Maybe då jag gjorde 32 mål mot datorn(på svåraste svårihetsgraden) (datorn fick 0)
på NHL 06
har klarat gta 4:D typ enda spelet jag klarat i min spelsamling, förutom saints row. vilka spel asså.
Kanske inte mkt att skryta om (eller inget) men enda spelen jag klarat typ, eller just det ja har klarat left 4 dead!!
Har en gång klarat Classic mode i brawl på intense. Det var skitsvårt.
Zombie mode på Cs Source.
78 kills och 2 death
Blev riktigt glad när jag dödade Tartarus på högsta svårighetsgraden i Halo 2, eftersom Johnson av nån idiotisk anledning bara skjuter 2 skott mot honom på mitt Halo 2, och därmed försvinner inte Tartarus energisköld...
Klarat ut Worlds Hardest Game på 7 kills
Klarat braid! :D
Inget vad jag vet :P
Spelar inte så mycket singeplayer spel förutom på Wii :/
↗ till inläggetKlarat ut Worlds Hardest Game på 7 kills
Inte brukar jag göra något väldigt speciellt..
Men alldeles nyss slog jag ut en spelare på Halo Wars Multiplayer 3 vs 3.
Jag hade endast tanks.
Han hade även hjälp av några "Vultures" när jag skulle smälla till hans tre baser..
Trodde inte det skulle gå vägen..
http://img10.imageshack.us/img10/7715/namnlsr.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/namnlsr.jpg/1/w1680.png
Bästa spelprestationen i WaW hittills! :D
Tyvärr blev jag skjuten samtidigt som jag tog skärmdumpen.
Brukar inte få röta när jag spelar. :(
Men igår så hände det.
Counter Strike: Source de_dust2.
Ägde 12st med AWP i mörk och en random granat som slutade med 2 kills.
Och igår på runescape, dödade en spelare som var hela 12 lvls högre än mig på endast 4 träffar, träffade 45 - 38 -2 -33 med d bolt(e).
klarade ut rome total war idag, kanske ingen större bedrift men det var stundtals skittrist
Får väl gräva fram CS minnen (spelar inte längre), allt från übermultiheadshots till quadkills med granat...
Fanns även en bana på CS: Source tror jag, 1corridor där banan är symmetrisk, stog o sköt i huvudhöjd på dörren med "awp:n" och fick några pers i huvudet.
Synd bara att jag blev kickad för "wallhacking"
NHL 07, slog nåt ovesäntligt lag med Boston med 21-0 och gjorde 15 mål med Sidney Crosby och 18 assists med Zdéno Chara :3
Perfection i Halo 3. :)
Den största triumfen ligger nog i att ha maxat både Hoenn och den utvidgade (kommer inte ihåg namnet på den) dexten i Pokémon Ruby till GBA, samt få 40-50 pokemons till nivå 100. Annan triumf i min spelhistoria är att man besegrat både Yiazmat och Omega Mark i FFXII, krävande faktiskt.
Super Smash Bros Brawl.
Klarat Tabuu. Han är svår redan på easy.
↗ till inläggetSäg att du inte är seriös, jag har klarat han på Intense...Super Smash Bros Brawl.
Klarat Tabuu. Han är svår redan på easy.
Klarat ut Okami på wii!!! omg!
bra spel äre.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in