D48 Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 jag har tittat på avinstallera pogram på kontrollpanelen men hittar inte DX10. jag vill ha DX9 istället. för eftersom jag inte hittade det förut så trodde jag att det skulle försvinna av sig själv när jag installerade DX9 men det verkar som det inte gjorde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 (redigerat) Det verkar som att du har DX10, och vad jag förstår vill du inte ha DX10 utan DX9. Då är det ENDA sättet att köpa ett nytt grafikkort. Eller om Microsoft har gett dig tillgång till en funktion för att avaktivera DX9->DX10 funktionerna så kan du använda den, men enligt mig är det helt onödigt att inte vilja ha DX10 och det tror jag även att Microsoft tycker så det finns nog ingen sådan funktion. Redigerat 26 Februari 2009 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Försvinner inte det när man formaterar datorn? eller sitter det i gfk kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 vet inte men DX10 förstör mina spel och vista med för den delen. jag lirar bfv bf2 och massa spel. där så blir gubbar konstiga och så. usch för vista :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 vet inte men DX10 förstör mina spel och vista med för den delen. jag lirar bfv bf2 och massa spel. där så blir gubbar konstiga och så. usch för vista :angry: Jag har Vista och DX10 men har aldrig stött på problemet du har så det är antagligen din dators fel och inte Vistas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 tror ändå att detta är vistats fel... finns inget annat. datorn funkar perfekt och spelen gjorde det med när jag hadde dom på min förra XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Innan du gjör något annat prova att updatera drivrutinerna till ditt grafikort. Om inte det hjälper och inte vill köpa nytt grafikort så skulle du kunna dual boota xp för där lär du inte få problemet då den inte har dx 10. Hoppas det hjälper ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 tror ändå att detta är vistats fel... finns inget annat. datorn funkar perfekt och spelen gjorde det med när jag hadde dom på min förra XP. Det är knappast någonting fel på ditt operativsystem eller dx10. Det är säkert bara några flummiga inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 mm så är det säkert floron. men f*n heller att jag tänker köpa ett nytt grafik-kort! datorn e ju f*n ny! tänker ringa HP och fråga om support! inte ens det nya COD5 går att spela riktigt fast jag har över det man ska ha. nu så flashar bakrunden som träd etc svart och tillbaks till orginal färgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Hade också det problemet med spelet, har 8800GT, men en beta-drivrutin för grafikkortet fixade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 (redigerat) säg var du fixa ner den tack! btw: hade du samma problem som jag hade med COD5 eller*? Redigerat 27 Februari 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 (redigerat) Här har du den senaste drivrutinen för 8800GT. Denna är den nyaste som går att få tag på då den är 182.06. Vill du däremot ha drivrutinen 182.05 BETA så går den att fixa här istället. EDIT: Jag antar att du kör Vista 32-bitars? Redigerat 27 Februari 2009 av Gimcor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.