Hoppa till innehåll

Hur Avinstallerar Man Dx10?


D48

Rekommendera inlägg

jag har tittat på avinstallera pogram på kontrollpanelen men hittar inte DX10. jag vill ha DX9 istället.

för eftersom jag inte hittade det förut så trodde jag att det skulle försvinna av sig själv när jag installerade DX9 men det verkar som det inte gjorde det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det verkar som att du har DX10, och vad jag förstår vill du inte ha DX10 utan DX9. Då är det ENDA sättet att köpa ett nytt grafikkort. Eller om Microsoft har gett dig tillgång till en funktion för att avaktivera DX9->DX10 funktionerna så kan du använda den, men enligt mig är det helt onödigt att inte vilja ha DX10 och det tror jag även att Microsoft tycker så det finns nog ingen sådan funktion.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet inte men DX10 förstör mina spel och vista med för den delen. jag lirar bfv bf2 och massa spel. där så blir gubbar konstiga och så. usch för vista :angry:

Jag har Vista och DX10 men har aldrig stött på problemet du har så det är antagligen din dators fel och inte Vistas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm så är det säkert floron.

 

men f*n heller att jag tänker köpa ett nytt grafik-kort! datorn e ju f*n ny!

tänker ringa HP och fråga om support!

 

inte ens det nya COD5 går att spela riktigt fast jag har över det man ska ha. nu så flashar bakrunden som träd etc svart och tillbaks till orginal färgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...