The Moose Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 (redigerat) http://img12.imageshack.us/img12/7079/spelkvall.jpg Det är dags att skapa en gigantiskt spelkväll-tråd så vi slipper de andra trådarna där folk har problem med att vara med p.g.a att man har lov på olika veckor. Den här tråden kommer att löpa kontenuerligt d.v.s att vi kommer att ha spelkvällar varje helg och inte bara i en vecka! Utan varje helg framöver för dom som vill och kan. Uppvärmnings gaming Fredagar 18.00: På uppvärmnings gaming på fredagar tar vi det lugnt med varandra och förbereder oss som en uppvärmning inför kommande gaming i helgen. Vi kör inte på de högsta svårighetsgraderna i co-op och vi kör "nätt" mot varandra i deathmatchs. Seriös Gaming Lördagar 18.00: På Lördagar är det seriös gaming, vi kör på de högsta svårighetsgraderna, (t.ex Halo 3 - Legendairy) vi visar ingen hänsyn i våra deathmatchs, vi försöker låsa upp de svåraste achievementsen tillsammans Glöm ej att skriva era gamertags! Chill Gaming Söndagar 12.00: På Söndagar lirar vi lugnt och kanske tar ett parti Uno eller kör och leker i GTA IV, Ingen tävling denna dag! (För de som inte vill förståss) Detta är bara förslag på regler som inte behöver följas om man inte känner för det. ;) Tråden fungerar som en kontakttråd för de som vill spela Xbox Live på helger med användare från Fuska.se. Ni får själv arrangera spelkvällar hur som helst och när ni vill men se till att snacket sköts i denna tråd. Gamertags The Moose - Yalliqhan (med Q) Doversten - DX Fusion789 27Caramele - TandemCrown 940220 - Marcu9 MetalKungen - SLeepINGwhatER toasten - InSiDe BrAiN Någon som vill spela Left 4 Dead, här och nu? Trevlig helg! Redigerat 6 Januari 2010 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Blir nog najs, lira igenom l4d på expert nästa helg? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Blir nog najs, lira igenom l4d på expert nästa helg? :) Kan inte då, men är säker på att det finns folk som är sugna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Blir nog najs, lira igenom l4d på expert nästa helg? :) Kan inte då, men är säker på att det finns folk som är sugna. ikväll om en halvtimma?? :D left4dead? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Asså nu blev man sugen på att flytta ner xboxet så man kan få live, vill gärna visa mina skills på Halo3:P tror jag tar en hel del här på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Har nyss köpt Halo Wars och GTA IV så vi kanske kan lira nån av dom nästa helg? och kanske lite Halo 3 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Förbannar dig för att du inte har nån Lost Planet karaktär i din bild. #$%¤! >:[ Halo 3, säg bara till. Kanske tidigt att fråga men vilka ska införskaffa sig LP 2? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 (redigerat) Förbannar dig för att du inte har nån Lost Planet karaktär i din bild. #$%¤! >:[ Halo 3, säg bara till. Kanske tidigt att fråga men vilka ska införskaffa sig LP 2? :P jag tror jag ska förboka det. Det verkar asgrymt!! :D har bara testat 1:an hos en kompis, jag tyckte det va rätt skoj. Fast 2:an kommer bli något specielt känns det som :D ontop: ett tillägg är kanske att man skriver sin gamertag på denna tråden, skrev det nu så slipper någon skriva det sen (tänkte det kunde va rätt vettigt asso) Min är: DX Fusion789 (är inte säker på siffrornas placering så man får testa sig fram lite :P ) Redigerat 1 Mars 2009 av doversten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Förbannar dig för att du inte har nån Lost Planet karaktär i din bild. #$%¤! >:[ Halo 3, säg bara till. Kanske tidigt att fråga men vilka ska införskaffa sig LP 2? :P jag tror jag ska förboka det. Det verkar asgrymt!! :D har bara testat 1:an hos en kompis, jag tyckte det va rätt skoj. Fast 2:an kommer bli något specielt känns det som :D ontop: ett tillägg är kanske att man skriver sin gamertag på denna tråden, skrev det nu så slipper någon skriva det sen (tänkte det kunde va rätt vettigt asso) Min är: DX Fusion789 (är inte säker på siffrornas placering så man får testa sig fram lite :P ) Just det. bra att du kom på det! Ska fixa det. Är lätt med på Lost Planet 2 när det kommer. Förbannar dig för att du inte har nån Lost Planet karaktär i din bild. #$%¤! >:[ Halo 3, säg bara till. Kanske tidigt att fråga men vilka ska införskaffa sig LP 2? Har alltid haft det innan, fick räcka nu. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Är lätt med på Lost Planet 2 när det kommer. Hoppas bara dem har Akrid Hunter kvar. :'] Har alltid haft det innan, fick räcka nu. tongue.gif Nävha! D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Någon som är med på ett parti Left 4 Dead? Har spelat i 2 timmar och har inte tröttnat på zombieslakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 L4D kl.9 Ikväll? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.