drmusicz Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Skrivet 22 Juli 2009 Någon som är med på COD4 eller Battlefield 1943? Då är det bara att adda mig, min gamertag är ihabba. Citera
The Moose Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 28 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll? Citera
swagzter Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Skrivet 28 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll? Kan kanske vara med, typ imorgon. Vilket spel i så fall? Citera
Husko Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Skrivet 28 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll?Halo 3 ,Gears of war,saints row(ettan)`Nån av dom?:) Citera
The Moose Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 28 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll? Kan kanske vara med, typ imorgon. Vilket spel i så fall? Tänkte bara köra allmän spelkväll. Man gör vad man vill å snackar lite skit samtidigt. Citera
Fruktnystan Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Skrivet 31 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll? Kan kanske vara med, typ imorgon. Vilket spel i så fall? Tänkte bara köra allmän spelkväll. Man gör vad man vill å snackar lite skit samtidigt. Jag är tillbaka nu (jag var borta) så nu kan jag vara med på nåt. :) Citera
The Moose Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll? Kan kanske vara med, typ imorgon. Vilket spel i så fall? Tänkte bara köra allmän spelkväll. Man gör vad man vill å snackar lite skit samtidigt. Jag är tillbaka nu (jag var borta) så nu kan jag vara med på nåt. :) Vad vill du lira? Någon som är med på achievement jakt? Citera
Fruktnystan Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Skrivet 31 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll? Kan kanske vara med, typ imorgon. Vilket spel i så fall? Tänkte bara köra allmän spelkväll. Man gör vad man vill å snackar lite skit samtidigt. Jag är tillbaka nu (jag var borta) så nu kan jag vara med på nåt. :) Vad vill du lira? Någon som är med på achievement jakt? Resident Evil 5 kanske? Jag har sett att du kört det. Citera
The Moose Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll? Kan kanske vara med, typ imorgon. Vilket spel i så fall? Tänkte bara köra allmän spelkväll. Man gör vad man vill å snackar lite skit samtidigt. Jag är tillbaka nu (jag var borta) så nu kan jag vara med på nåt. :) Vad vill du lira? Någon som är med på achievement jakt? Resident Evil 5 kanske? Jag har sett att du kört det. Jepp, sista banan nu. Ska lira klart det snart. Citera
The Moose Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2009 Någon som vill hjälpa mej med zombie uprising på saints row 2? Citera
SvenskaSpel Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Skrivet 5 Augusti 2009 (redigerat) kan vara med på cod4 och 5 gow1 army of two bf bc och l4d Redigerat 12 Augusti 2009 av GORILLA Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.