SvenskaSpel Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 jag har LEFT 4 DEAD nu och army of two + call of duty 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 ska köpa GOW 2 snart :D då kan jag säkert spela det :P GT: NoSight93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aerox02 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Kan tänka mig att spela lite CoD4, Resident Evil 5, GoW2 eller Halo. GT: nORDIC Aerox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Visual Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Gamertag: liromir Jag är på CoD 5 elr Halo ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Kan tänka mig att spela lite CoD4, Resident Evil 5, GoW2 eller Halo. GT: nORDIC Aerox Har också RE5 nu, spela ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Kan tänka mig att spela lite CoD4, Resident Evil 5, GoW2 eller Halo. GT: nORDIC Aerox Har också RE5 nu, spela ikväll? Nej, spela med mig! :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 och spela cod med mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aerox02 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 (redigerat) Kan tänka mig att spela lite CoD4, Resident Evil 5, GoW2 eller Halo. GT: nORDIC Aerox Har också RE5 nu, spela ikväll? Nej, spela med mig! :3 Kan spela med nån av er ikväll :) och spela cod med mig :DLägger till dig på xboxen. Redigerat 5 Juli 2009 av Aerox02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Vet du min gamertag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aerox02 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Vet du min gamertag då?Är det inte Hmmster ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Japp, det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 aerox02, tror du addade mig men tog bort dig för det var helt stört, kunde inte se dina spel eller något typ, inte ens besöka din profil O_o family settings? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.