The Moose Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Det beror på, om jag hinner hämta GTA från min mamma tills dess så kanske. In other news, är det nån som kan spela Professional på RE5 med mig? Det är svårt även med infinite ammo-magnum ._. Ska klara spelet först. Sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Ja, alla borde lira Gta IV, typ på Fredag den 9'onde kl 19.00! Lista på de som ska lira Gta IV då (fyll i era gamertags): mr007cool2 BazeHunter äe me ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Det beror på, om jag hinner hämta GTA från min mamma tills dess så kanske. In other news, är det nån som kan spela Professional på RE5 med mig? Det är svårt även med infinite ammo-magnum ._. Ska klara spelet först. Sen! Man lär klara det på veteran för att låsa upp proffs. Och på proffs dör man typ på 1-3 slag av vad som helst. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Ja, alla borde lira Gta IV, typ på Fredag den 9'onde kl 19.00! Lista på de som ska lira Gta IV då (fyll i era gamertags): mr007cool2 BazeHunter äe me ;) Jag är på! Fast den 9:e är en torsdag, men fredag är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Har köpt gow2 nu om någon vill lira co-op eller multi, btw en fråga, kan man lira co-op på horde på live? Just ja, gamertag; NoSight93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 GTA IV idag eller imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Spelar ingen roll för mig, kan lira båda dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Spelar ingen roll för mig, kan lira båda dagarna. Ska vi köra ikväll 20.00? Inte 100% om jag kan. Adda min gamertag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Btw min gamertag är: BjoernenAgust Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Okej vem är det mer som ska vara med på GTA IV ikväll å leka? Skriv er gamertag, gärna igen. Yalliqhan (Moose) BjoernenAgust (Mixxor) ...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Okej vem är det mer som ska vara med på GTA IV ikväll å leka? Skriv er gamertag, gärna igen. Yalliqhan (Moose) BjoernenAgust (Mixxor) ...? BazeHunter äe me ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Never mind Professional, jag klarade skiten själv. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.