drmusicz Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Någon som är med på COD4 eller Battlefield 1943? Då är det bara att adda mig, min gamertag är ihabba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Vad har du för ratio? Mick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll? Kan kanske vara med, typ imorgon. Vilket spel i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll?Halo 3 ,Gears of war,saints row(ettan)`Nån av dom?:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll? Kan kanske vara med, typ imorgon. Vilket spel i så fall? Tänkte bara köra allmän spelkväll. Man gör vad man vill å snackar lite skit samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll? Kan kanske vara med, typ imorgon. Vilket spel i så fall? Tänkte bara köra allmän spelkväll. Man gör vad man vill å snackar lite skit samtidigt. Jag är tillbaka nu (jag var borta) så nu kan jag vara med på nåt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll? Kan kanske vara med, typ imorgon. Vilket spel i så fall? Tänkte bara köra allmän spelkväll. Man gör vad man vill å snackar lite skit samtidigt. Jag är tillbaka nu (jag var borta) så nu kan jag vara med på nåt. :) Vad vill du lira? Någon som är med på achievement jakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll? Kan kanske vara med, typ imorgon. Vilket spel i så fall? Tänkte bara köra allmän spelkväll. Man gör vad man vill å snackar lite skit samtidigt. Jag är tillbaka nu (jag var borta) så nu kan jag vara med på nåt. :) Vad vill du lira? Någon som är med på achievement jakt? Resident Evil 5 kanske? Jag har sett att du kört det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Någon som är med på Achievement hunting i valfritt spel ikväll? Kan kanske vara med, typ imorgon. Vilket spel i så fall? Tänkte bara köra allmän spelkväll. Man gör vad man vill å snackar lite skit samtidigt. Jag är tillbaka nu (jag var borta) så nu kan jag vara med på nåt. :) Vad vill du lira? Någon som är med på achievement jakt? Resident Evil 5 kanske? Jag har sett att du kört det. Jepp, sista banan nu. Ska lira klart det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Någon som vill hjälpa mej med zombie uprising på saints row 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 (redigerat) kan vara med på cod4 och 5 gow1 army of two bf bc och l4d Redigerat 12 Augusti 2009 av GORILLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.