Gäst Member Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Jag orkar inte ha den nuvarande IP:n och vill därför byta. Finns det på något sätt att göra det? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Ser ingen anledning till att byta om man inte vill byta "identitet". Hursomhelst får du ringa till din ISP och se om dom varken kan eller orkar göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Ser ingen anledning till att byta om man inte vill byta "identitet". Hursomhelst får du ringa till din ISP och se om dom varken kan eller orkar göra det. Har en dynamisk IP men den byts aldrig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Ser ingen anledning till att byta om man inte vill byta "identitet". Hursomhelst får du ringa till din ISP och se om dom varken kan eller orkar göra det. Har en dynamisk IP men den byts aldrig ut. Vad har det med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Jag orkar inte ha den nuvarande IP:n och vill därför byta. Finns det på något sätt att göra det? Tacksam för svar! Áhaa, så du vill göra en ny Fuska användare eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Jag orkar inte ha den nuvarande IP:n och vill därför byta. Finns det på något sätt att göra det? Tacksam för svar! Såhär gör du: skaffa ett paker müsli och lite ketchup, sätt ketchupen INUTI müslipaketet.Sen kletar du in den massan ovanpå ditt moderkort och hammrar lite för att få på det. Sen om du har en router så ska du borra ett stort hål rakt igenom den! annars kan inte IP'n bytas ;) När du har gjort allt detta måste du ladda ner fullt med virus och radera ditt virusskydd. de hjälper till. Nu är du nästan klar! nu ska du bara sätta in Liiiiite till müsli innuti fläkten i datorn P.S:Att hälla Äppeljuice inuti datorn kan också hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Detta funkar bara med Dynamisk: Kör > CMD > Ipconfig /release > Kontrollpanelen > Nätverksanslutningar > Anslutning till lokalt nätverk SIFFRA > Internet Protocol (TCP/IP) > Egenskaper > Använd följande ip adress > 10.0.0.1 i IP Adress fältet > Tabba ner 2 gånger > Ok > Ok > Gå sedan tillbaka till där du skrev in IP'n etc. > Tryck Erhåll en ip-adress automatiskt > Ok > Ok > Klar! Du gör det här på ditt eget ansvar, kom inte tillbaka och säg att ditt internet inte funkar efter du gjort det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Jag orkar inte ha den nuvarande IP:n och vill därför byta. Finns det på något sätt att göra det? Tacksam för svar! Hur orkar man inte ha en viss IP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Jag orkar inte ha den nuvarande IP:n och vill därför byta. Finns det på något sätt att göra det? Tacksam för svar! Såhär gör du: skaffa ett paker müsli och lite ketchup, sätt ketchupen INUTI müslipaketet.Sen kletar du in den massan ovanpå ditt moderkort och hammrar lite för att få på det. Sen om du har en router så ska du borra ett stort hål rakt igenom den! annars kan inte IP'n bytas ;) När du har gjort allt detta måste du ladda ner fullt med virus och radera ditt virusskydd. de hjälper till. Nu är du nästan klar! nu ska du bara sätta in Liiiiite till müsli innuti fläkten i datorn P.S:Att hälla Äppeljuice inuti datorn kan också hjälpa. Sicken rackare! Han lurade mej! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Om du använder Router är det bara logga in på routern sen är det bara och att trycka på Renew Ip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Varför skulle man inte ORKA ha en viss IP? Lat eller vad :P Jag orkar inte gå och lägga mig kan man lika gärna säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 (redigerat) Varför skulle man inte ORKA ha en viss IP? Lat eller vad :P Jag orkar inte gå och lägga mig kan man lika gärna säga... Så skrev jag med. Passa dig, jag fick en tillsägelse <_< OnT: Om du har router så kan man trycka inne på inställningar "Renew IP" eller nåt sådant. Redigerat 28 Februari 2009 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.