Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 När jag tänker efter kan det också ha varit NES. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 (redigerat) Måste nog vart n64 tror jag. Redigerat 2 Mars 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NoKKen Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 NES var den första jag spelade, Musiken och stuff kändes så mycket skönare och man kunde verkligen "känna sig inuti spelet" som folk säger. Älskade Megaman serien. Därefter var det nog Snes och N64 som man gillade. PS2,Wii,Xbox och saker har man väll kört och gillat, men inte lika mycket som dom gamla konsollerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Första var SNES, därför jag fastnade för Nintendo's konsoller. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Första var nog Game Boy Advanced med pokemon Gold i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 NES eller Game Boy (det första) tror att jag spelade NES först av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 NES måste da va o sen N64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 ps1 tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 SNES eller NES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Nintendo 64 antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 mitt gammla super nintendo funkar än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 SNES eller NESSamma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.