Lynott Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Går serien fortfarande på tv i svergie? Om inte vilken episode slutade dom på för jätte länge sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Nej, det gör den inte. >; Visas tyvärr bara i USA. Tråkigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Går väl på 4 eller 4+? Om det är repriser vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Går väl på 4 eller 4+? Om det är repriser vet jag inte. Det är repriser som jag har uppfattat det(?) PS. Sämsta serien ever, missar man ett avsnitt så är körd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Lost har pause i sverige, men när det körs igång igen börjar vi på sesong 5. Om du inte vill vänta så: http://www.google.se/search?hl=sv&q=wa...mp;aq=f&oq= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Går väl på 4 eller 4+? Om det är repriser vet jag inte. Det är repriser som jag har uppfattat det(?) PS. Sämsta serien ever, missar man ett avsnitt så är körd. Kan hålla med om att serien är väldig komplicerad om vi säger så. Man måste ha sett redan från första avsnittet för att kunna förstå vad serien handlar om. Vissa tycker att den är dålig för att dem har hoppat in i den efter 4 avsnitt och vissa tycker bara helt enkelt att det är en dålig serie. Jag däremot tycker att den är underbar, helt klart en av dem bästa serierna på länge. :P Väntar som bara den på att säsong 5 ska dra igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.