fredu Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2009 Ny bild xD Älskar sånna hundar. Farfar har en sån som heter Hubert (Y) <3 :D Beagle?! Citera
prophet Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Skrivet 3 Mars 2009 Ny bild xD Älskar sånna hundar. Farfar har en sån som heter Hubert (Y) <3 :D Väldigt söt, vad är det för ras? Citera
eeewwhh Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Skrivet 3 Mars 2009 yea katter! fattar inte hur folk kan ha något annat djur.Varför inte? Kaniner och hundar t ex är minst lika gosiga? Om inte mer. (Om det var det du tänkte på) Citera
360Xbox Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Skrivet 3 Mars 2009 yea katter! fattar inte hur folk kan ha något annat djur.Varför inte? Kaniner och hundar t ex är minst lika gosiga? Om inte mer. (Om det var det du tänkte på) Jag tycker katter är bäst, för dom är små och gulliga :3 Citera
asabrasa Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Skrivet 3 Mars 2009 Vi hade ju en först.. Men vi har fått påökning :P Vi köpte en till för några månader sen.. Här är dem iaf. fy h*lvete vad gullig den till höger var. Citera
prophet Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 Har en riesenschnauzer, valp... 15-17 veckor typ... Inte min hund, men en fullvuxen hund ser ungefär ut såhär: http://www.welpen.de/hunderassen/bilder/riesenschnauzer.jpg http://www.canis.no/oppdretter/rasebilder/rase_81_1.jpg Riktigt ståtliga hundar tycker jag... :) Citera
Easton Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 (redigerat) Vi hade ju en först.. Men vi har fått påökning :P Vi köpte en till för några månader sen.. Här är dem iaf. Naaaw <3 Otroligt söta ^^Lite gammal bild men. Farfars hund: Redigerat 4 Mars 2009 av Easton Citera
MentalogisT Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 Har en sån här hund, den på bilden och min ser likadana ut ^^ Citera
Nomatic Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 (redigerat) En "fyrvägs korsning": schäfer, afghan, colli & gråhund ;> Redigerat 4 Mars 2009 av Nomatic Citera
eeewwhh Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 yea katter! fattar inte hur folk kan ha något annat djur. Varför inte? Kaniner och hundar t ex är minst lika gosiga? Om inte mer. (Om det var det du tänkte på) Jag tycker katter är bäst, för dom är små och gulliga :3 Kaniner då? är inte dom det? :) Citera
360Xbox Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 yea katter! fattar inte hur folk kan ha något annat djur. Varför inte? Kaniner och hundar t ex är minst lika gosiga? Om inte mer. (Om det var det du tänkte på) Jag tycker katter är bäst, för dom är små och gulliga :3 Kaniner då? är inte dom det? :) Jo, de är dom också :)Men jag tycker inte om hunar Citera
MentalogisT Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 yea katter! fattar inte hur folk kan ha något annat djur. Varför inte? Kaniner och hundar t ex är minst lika gosiga? Om inte mer. (Om det var det du tänkte på) Jag tycker katter är bäst, för dom är små och gulliga :3 Kaniner då? är inte dom det? :) Jo, de är dom också :)Men jag tycker inte om hunar Hundar tycker alla om, förutom dom som är rädda för dom .. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.