Lynott Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 My ödla :D Funderar på att skaffa en ödla eller hamster, hur mycket kostar en ödla med mat och boende? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Jag Har 2 Hundar Ras: Rottweiler Namn: Edda Info: Köpte Vi ifrån en kennel som heter Maximillanfox (bild 1 & 2) Ras: Rottweiler, Labrador & Amstaff Namn: Azi Info: Han är en omplacerings hund Han blev plågad förr i tiden :( (ingen bild ännu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Jag vill ha en ödla, vad kostar en sån där? Tror jag gav 500kr för ca 10 år sen :P :D Funderar på att skaffa en ödla eller hamster, hur mycket kostar en ödla med mat och boende? Vet inte riktigt men nåt liknande Ödla + Terrarium 1000-1500 kr Maskar typ 2kr styck och syrsor ca 4kr styck Sen ska man väl ha en massa saker i terrariumet som bark/sand och grottor och sånt och en värmeplatta(tror dom är rätt dyra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.