Rememberme Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Hej, det är så här att jag har sett att jag har fått ett virus som heter Tracking Cookie. Jag har Norton Antivirus 2009 men när jag trycker på "fix" så försvinner det i typ 5 min men sen finns det där igen. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Inget speciellt farligt... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Inget speciellt farligt... :PNej men ändå. Vill ha bort det. Det står: 21 Tracking Cookies. Eftersom det stod Cookies så testade jag att rensa alla mina cookies, men det försvann inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 När jag söker med Norton åtgärdar den Tracking Cookies varje gång.. Skulle inte tro det är så allvarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 När jag söker med Norton åtgärdar den Tracking Cookies varje gång.. Skulle inte tro det är så allvarligt. Nej, men som jag skrev i mitt förra inlägg så vill jag ha bort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Hej, det är så här att jag har sett att jag har fått ett virus som heter Tracking Cookie. Jag har Norton Antivirus 2009 men när jag trycker på "fix" så försvinner det i typ 5 min men sen finns det där igen. Vad ska jag göra?Tracking Cookies kommer från hemsidor som sedan sparar information om din dator osv. Kommer från typ alla hemsidor.Det kmr tillbaka eftersom att du har gått ut på internet igen. Det är ingen farligt, om man inte är petnoga på att ingen ska få reda på något om ABSOLUT INGET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Hej, det är så här att jag har sett att jag har fått ett virus som heter Tracking Cookie. Jag har Norton Antivirus 2009 men när jag trycker på "fix" så försvinner det i typ 5 min men sen finns det där igen. Vad ska jag göra?Tracking Cookies kommer från hemsidor som sedan sparar information om din dator osv. Kommer från typ alla hemsidor.Det kmr tillbaka eftersom att du har gått ut på internet igen. Det är ingen farligt, om man inte är petnoga på att ingen ska få reda på något om ABSOLUT INGET! Okej, då får det vara. Men tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Hej, det är så här att jag har sett att jag har fått ett virus som heter Tracking Cookie. Jag har Norton Antivirus 2009 men när jag trycker på "fix" så försvinner det i typ 5 min men sen finns det där igen. Vad ska jag göra? Tracking Cookies kommer från hemsidor som sedan sparar information om din dator osv. Kommer från typ alla hemsidor. Det kmr tillbaka eftersom att du har gått ut på internet igen. Det är ingen farligt, om man inte är petnoga på att ingen ska få reda på något om ABSOLUT INGET! Okej, då får det vara. Men tack för hjälpen! Om du fortfarande vill ta bort dem så rekommenderar jag Spybot Search & Destroy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Hej, det är så här att jag har sett att jag har fått ett virus som heter Tracking Cookie. Jag har Norton Antivirus 2009 men när jag trycker på "fix" så försvinner det i typ 5 min men sen finns det där igen. Vad ska jag göra? Tracking Cookies kommer från hemsidor som sedan sparar information om din dator osv. Kommer från typ alla hemsidor. Det kmr tillbaka eftersom att du har gått ut på internet igen. Det är ingen farligt, om man inte är petnoga på att ingen ska få reda på något om ABSOLUT INGET! Okej, då får det vara. Men tack för hjälpen! Om du fortfarande vill ta bort dem så rekommenderar jag Spybot Search & Destroy okej, kanske testar sen. Men vad gör viruset egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 okej, kanske testar sen. Men vad gör viruset egentligen?Det är inget virus, det är kakor som skickar info om din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 okej, kanske testar sen. Men vad gör viruset egentligen?Det är inget virus, det är kakor som skickar info om din dator. Varför står det att det är ett virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 För att norton tycker det är smittsamt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.