Adriano Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Hej i söndags så pratade jag med min förra tjej. Och då sa hon hur ska vi ha det. Och då sa jag att vad menar du ja vi träffas ju aldrig så varför ska vi va ihop då?. Då sa hon att vi kan ju försöka vara ihop 1 år till. Och då gjorde jag slut. tyckte ni det var bra att jag gjorde slut med henne. Eller skulle jag varit ihop med henne1 år till?. mvh Adriano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Beror väll på om du gillar henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Om du nu gjorde slut med henne, och nu frågar oss om det var ett dåligt val, så har du tydligen inga riktiga känslor för henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Om du nu gjorde slut med henne, och nu frågar oss om det var ett dåligt val, så har du tydligen inga riktiga känslor för henne.Eller så är han helt enkelt en småunge? Resultatet är ju likadant där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 (redigerat) Asså folk som planerar hur länge dom ska vara ihop kan ju ta livet av sig direkt. Redigerat 5 Mars 2009 av Axzl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 (redigerat) Asså folk som planerar hur länge dom ska vara ihop kan ju ta livet av sig direkt.Tyckte också det lät jävligt konstigt. Förövrigt var det väl rätt antar jag.Det lät ungefär i ditt inlägg som att hon satt erat bäst före datum i almanackan redan,tyckte som sagt det lät jäkligt skumt. Redigerat 6 Mars 2009 av Hedman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Tantvarning *BEEP* *BEEP* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.