Hoppa till innehåll

Det Rätta 09 Gymnasievalet...


Rekommendera inlägg

Bygg är manligt, välj det!

 

Nej men seriöst, tips till alla som ska välja som gillar att hålla på och arbeta och få se tydliga resultat och kunna säga "Detdär har jag gjort!" så ska ni lätt välja bygg :). riktigt kul imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bygg är manligt, välj det!

 

Nej men seriöst, tips till alla som ska välja som gillar att hålla på och arbeta och få se tydliga resultat och kunna säga "Detdär har jag gjort!" så ska ni lätt välja bygg :). riktigt kul imo.

Manligt, roligt och lite plugg :D

 

Bättre kan det inte bli ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bygg är manligt, välj det!

 

Nej men seriöst, tips till alla som ska välja som gillar att hålla på och arbeta och få se tydliga resultat och kunna säga "Detdär har jag gjort!" så ska ni lätt välja bygg :). riktigt kul imo.

LOL, man väljer inte bygg för att det är manligt utan för att man har intresse av det och vill lättare få jobb i framtiden
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. HV hantverkar Programet (Möbel Teknik) I Åkrahällskolan i Nybro

2. ES Estetiska-Programmet(musik) I Rock City (har För mig att Gyymnasiet Heter så XD) I Hultsfred

 

Som jag har tänkt mig Under tiden Får se Nästa År (jag tror jag har Tillräkligt Poäng -.-) men Vi får se Hur De Kmr att Se ut -.- Vid December XD

Redigerat av Piggybank
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...