Filosofen Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Undrar om den här datorn klarar Counter-strike Source och Battlefield 2 (som två exempel, ge gärna fler :P) på ganska höga inställningar? Och vad tycker ni om grafikkortet? http://www.dustin.se/pd_5010208872.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Kanske inte BF2 på Max men du klarar det med helt godkända inställningar, vet inte exakt hur kraftigt det kortet är men jag skaffa en laptop för ungefär samma pris för ett år sen som klarar BF2 felfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Ok, hur är det med Counter-Strike Source då? Eller vet nån annan om det grafikkortet (pratar bara om det, de andra komponenterna ser bra ut) i CSS? Men antar att Acer 5930G är bättre förövrigt än den här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Den klarar Css lätt :P klarar Css på intels nästan sämsta inbygda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Undrar om den här datorn klarar Counter-strike Source och Battlefield 2 (som två exempel, ge gärna fler :P) på ganska höga inställningar? Och vad tycker ni om grafikkortet? http://www.dustin.se/pd_5010208872.aspx För det första så bör du kunna spela BF2 med höga inställningar. Men den där datorn är way to expensive. Min laptop som är 15,4" är nästan lika bra. Det är skumt, för du får oerhört mkt mer prestanda i en 17" laptop för 9k och en 15,4" laptop för 9k.Men kör inte HP laptops, deras touch-knappar som sitter belägna mellan tagnentbordet och skärmen är oerhört känsliga. De har haft jättestora problem med det. Touchen reagerar på värme, ofc, men efter ett tag om du spelar och du rör den så kommer volymen att gå från högsta till lägsta tills du startar om datorn eller liknande. Testa någon av dessa kanske? http://prisjakt.nu/produkt.php?j=374867,384270,348858,296989 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Dåliga grafikkort, högt pris enligt mig.. Ville egentligen höra vad ni tycker om datorn i stort sett. Tråden kan antingen dö ut eller låsas om nån mod vill det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 kommer klara CS bra. jag lirade på min förra dator som har ett integrerat grafik-kort. den klarade bf2 med 800x600 med 22 i FPS och samma i bfv. så den kommer klara CS lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Dåliga grafikkort, högt pris enligt mig.. Ville egentligen höra vad ni tycker om datorn i stort sett. Tråden kan antingen dö ut eller låsas om nån mod vill det.. De andra hade väll iofs bättre grafikkort? Iofs så tror jag att HD 3650 är rätt bra så.Men typ bara för att slippa HP så är det värt en hundring elelr två :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Ok. Men Acer 5930G är kraftfullare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Ok. Men Acer 5930G är kraftfullare.Kör på den då. Men inte HP:n, det säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 http://freestone-group.com/video-card-stab...rk-results.html Sök upp o gör jämnförelser (Ctrl + F för att söka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Åh f*n, den klarar det najs ju.l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.