MentalogisT Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Fyfan vad jag garvade första gången .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sellish Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Hahhahaha så j*vla najs! Jag såg på svenska och snacka pinsamt jag fick skratt anfall på bion xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 okej jag tyckte inte den var specielt kul men alla har olika smak. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 (redigerat) Haha, älskar den filmen. Såg den för cirka 1 månad sen, den äger fortfarande :P Redigerat 21 Mars 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Photoshop Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Jag har faktiskt inte sett den. Hade tänkt att ladda ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Bäst, såg den på bio ;D "Turn and pull, turn and pull." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Vad var det som var så fruktansvärt roligt med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Jag såg den först av alla här :P Min pappa jobbar på PEAB och dom fick ta med några personer. Det var 20 December, alltså innan premiären. Men det är rätt bra, fast tycker det finns roligare än det där i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Har tänkt och se den snart, har inte hart tid förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Fattade inte det roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Jag såg den först av alla här :P Min pappa jobbar på PEAB och dom fick ta med några personer. Det var 20 December, alltså innan premiären. Men det är rätt bra, fast tycker det finns roligare än det där i filmen.Du såg den inte först av alla här, jag såg den på bio i usa när jag var där i november Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 fattar inte det roliga :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.