Gäst Daniz Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Vad var det som var så fruktansvärt roligt med den? Fattade inte det roliga. fattar inte det roliga :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 fattar inte det roliga :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 fattar inte det roliga :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 fattar inte det roliga :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 fattar inte det roliga :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 fattar inte det roliga :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 fattar inte det roliga :blink: Fint flow här va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Hehe. Det kommer ju andra "likadana" duvor senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 fattar inte det roliga :blink:För att du inte vet vad dom säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Jag såg den först av alla här :P Min pappa jobbar på PEAB och dom fick ta med några personer. Det var 20 December, alltså innan premiären. Men det är rätt bra, fast tycker det finns roligare än det där i filmen.nää vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Jag såg den först av alla här :P Min pappa jobbar på PEAB och dom fick ta med några personer. Det var 20 December, alltså innan premiären. Men det är rätt bra, fast tycker det finns roligare än det där i filmen.Du såg den inte först av alla här, jag såg den på bio i usa när jag var där i november :lol: Ägd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.