D48 Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 hejsan ;) nu så kommer ju ipred lagen att gå igång den 1april och jag ska köpa lite musik från piratebay hadde jag tänkt. nämn ngr bra band med bra låtar och ta gjärna med en video eller ngt så man kan höra på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Album: Fort Minor - The Rising Tied The Who - My Generation: The Very Best of The Who Gorillaz - Demon Days Ramones - Greatest Hits In Flames - A Sense of Purpose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 (redigerat) album: In Flames - Colony, clayman, whoracle Opeth - allt Scar symmetry - Pitch Black Progress Becoming the Archetype - Dichotomy Alestorm - Captain Morgans Revenge Eluveitie - Slania Slayer - Reign in blood Dark Tranquillity - Character, the gallery Redigerat 13 Mars 2009 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Metallica - And Justice for all... Smakprov Metallica - ReLoad - Smakprov (Igentligen funkar alla metallica album så om du inte har dem så rekommenderar jag alla :) ) Mustasch - Latest version of truth - Bullet for my valentine - The Poison - smakprov AC/DC - Back in Black - smakprov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) Album: rhcp - Stadium arcadium/Californication/By the way Jimi Hendrix - Are You Experienced? Led Zeppelin - Led Zeppelin IV Rage agianst the machine - Evil Empire Redigerat 14 Mars 2009 av WahWah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 BMTH-Chelsea smile BMTH-eyeless(SlipKnoT cover) BMTH-Pray for plaugles BMTH-medusa BMTH-Tell slater not to wash his dick BMTH-RAWWWRR! BMTH-The comedown BMTH-Traitors never play hangman BMTH-Diamonds arent for ever BMTH-For stevie wonder´s eyes only BMTH-It was written in blood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) BMTH-Chelsea smile BMTH-eyeless(SlipKnoT cover) BMTH-Pray for plaugles BMTH-medusa BMTH-Tell slater not to wash his dick BMTH-RAWWWRR! BMTH-The comedown BMTH-Traitors never play hangman BMTH-Diamonds arent for ever BMTH-For stevie wonder´s eyes only BMTH-It was written in blood No offence, men jag vill bara slå dig, hårt! För det finns verkligen inget uslare än BMTH! Det kan inte finnas en enda normal människa som tkr de e bra! Värre skit finns troligtvis inte att hitta! OnT: Dead by April ,ingen skiva eftersom det inte finns, men alla låtar de har gjort :> All That Remains - The Fall of Ideals (och deras andra skivor me) Nuclear Blast Allstars - Out of the Dark Caliban - The Awakening Avenged Sevenfold - Waking the Fallen Atreyu - Alla skivor utom "Lead Sails Paper Anchor" Children of Bodom - Are You Dead Yet? Slipknot - All Hope is Gone , Vol 3: The Subliminal Verses Raised Fist - Sound of the Republic Rammstein - The Very Best of Volbeat - Alla tre album Sonic Syndicate - Only Inhuman Lars Winnerbäck - Vatten under broarna De albumen bör alla ha på sin dator :> Redigerat 14 Mars 2009 av sulan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Bob dylan - allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 eller ozzy osbourne ;) laddade ner 14 album med han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member2 Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 kiss - i was made for lovin' you :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Priestess album Hello Master Allt med Coldplay Allt med Red hot Chili PEppers Allt med The Killers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 BMTH-Chelsea smile BMTH-eyeless(SlipKnoT cover) BMTH-Pray for plaugles BMTH-medusa BMTH-Tell slater not to wash his dick BMTH-RAWWWRR! BMTH-The comedown BMTH-Traitors never play hangman BMTH-Diamonds arent for ever BMTH-For stevie wonder´s eyes only BMTH-It was written in blood No offence, men jag vill bara slå dig, hårt! För det finns verkligen inget uslare än BMTH! Det kan inte finnas en enda normal människa som tkr de e bra! Värre skit finns troligtvis inte att hitta! Jag tycker BMTh är bra och det kommer jag alltid att göra! Du kan tycka vad f*n du vill! Om dem men jag bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.