Hoppa till innehåll

Konst

ChipZ

Rekommendera inlägg

Ja, livets fråga. Men digitalkamera är väl inte "konst".

Konst är nåt man ritat/målat enligt mig :o

konst är den skit som idioter skapar och som ingen förstår sig på eftersom den är är helt meningslös och inte fyller någon funktion.

http://www.h-art.nu/images/abstrakt102.jpg

häpnadsväckande konst enligt vissa (idioter), en grön duk med svarta sträck enligt de verklighetsförankrade.

lyckas man med nått är det bra, misslyckas man med nått och inte vill erkänna det kan man alltid kalla det konst och ändå bli hyllad.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Kul o se konstmuséer och auktioner där man säljer en tavla som nån typ klämt ut rengbågens alla färger på för typ 75 000kr

Bullshit imo

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Konst är enligt mig nåt som är skapat med händerna och som är helt otroligt att någon kan ha skapat med händerna.

Picasso's tavlor är ju bara kladd.

På den tiden kanske det var otroligt?

Konst enligt mig är massor av olika thing things.

T.ex en skitvacker skriven text är konst enligt mig.

Finns många sett jag kan se på vad som är konst och det kan jag förklara senare, har mycket att göra.

ChipZ bra tråd.

Redigerat av Molesta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Konst är enligt mig nåt som är skapat med händerna och som är helt otroligt att någon kan ha skapat med händerna.

Picasso's tavlor är ju bara kladd.

Den största anledningen till att picasso's konst uppmärksammades var nog eftersom han målade på ett sätt som ingen hade målat förut, vilket är unikt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...