Hoppa till innehåll

Tom Clancy's H.a.w.k


MrTast

Rekommendera inlägg

  • 3 veckor senare...
Gäst Justfiwi

Jag har testat det på PS3.

Det är kul, det är det. Det är snyggt, det är det.

Körkänsla? Nja, känns inte så mycket direkt.

 

Den bästa flygsimulatorn är definitivt Microsoft Flight Simulator X:

+ Grym grafik

+ En hel värld

+ Körkänslan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Har det någon gång varit menat att vara ett flygsimulator spel? :huh:

Så gott som.

 

Men det jag menar är att spelet simulerar hur det är att vara stridspilot och då ska det helst kännas som att man faktiskt flyger något, inte som att man drar omkring i en bil från GTA 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Långt ifrån en fly simulator. Detta är ett arkad spel. Planen kan göra sjuka saker men det behöver inte vara negativt.

+Kul assistance off läge, lägger en twist på det vanliga arkad flygarspelet

 

-Lite av en adrenalin kick spelet är SUPER kul först sedan tonas det ner. Det presenterar allt det har i princip direkt.

 

+Liknar Ace combat på många sätt ace combat är eftersaknat på PC så detta är ett plus.

 

-Man går upp i rank för fort. Planen känns inte som rewards eller något man strävear efter. De bara kommer.

 

+Riktigt grymm grafik och är inte särskilt hårdvarukrävande jämfört med kvaliten på grafiken

 

-Multiplayer läget saknar en hel del. Har bara team deathmatch just nu. Inget djupare spelläge

 

+Support för mågna joysticks och gamepads. Min egen tillverkade gamepad funkade utmärkt trots att modellen och drivrutins upplägget inte är så poppulärt.

 

-Finns endel billiga knep i onlineläget som sabbar gameplay. När man får 3 multi AA efter sig från något noob som är 4km bort är det inte lätt att vara munter.

 

+Assistance off mode i online läget ger en känslan att vara en gud i multiplayer.

 

-Buggar. Jag får oförklarliga freezez ibland när folk skickar missiler efter mig online. Ospelbart i de flesta fall.

 

+Bra quick-match system

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska testa spelet när jag köper nytt grafik kort. Spelet kommer med kortet...

 

Hehe det är inte särskilt krävande... Körde på max med DX10 på 1680x1050 och hade oftast 3 siffrig FPS med ett HD4850.

 

Okej, då vet jag. Då kommer spelet rulla på väldigt bra då jag bara kan komma upp i upplösningen 1440*900.

(Lite OffT): När kortet kommer så kommer det kännas som att öpnna ett paket på julafton när man var 10 år. Grafiken i alla spel kommer ju vara såååå fiiiiiiiin.......

 

OnT:

Långt ifrån en fly simulator. Detta är ett arkad spel. Planen kan göra sjuka saker men det behöver inte vara negativt.
Jag har också fått den uppfattningen. Får se vad jag tycker om spelet...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...