GTiedtke Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 (redigerat) Jag har ett litet tips till dig som har en egen hemsida och inte vill betala något... Först gör en hemsida (rekomenderar www.webs.com). När du är färdig så kan du gå in på den genom t ex www.din-hemsida.webs.com, men för att få t ex www.din-hemsida.se.tc gå till www.smartdots.com/ och bli medlem där (minus är att man måste ha lite reklam för dom <_< ) och tryck på Statistics. Färdigt! :lol: Hoppas det hjälpte gå gärna in på min sida --- ;) och så kan ni skriva in er egen så kan jag checka in den ;) Redigerat 23 Mars 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Eller så tar man webb.se (webb.se) och där får man gratis .se.nu utan reklam. Dock måste du ladda upp på en vanlig host te.x xthost.info (xthost.info) Smidigt och enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Luktar reklam för din hemsida :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 17 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Luktar reklam för din hemsida :visslar: Det är inte alls reklam för min hemsida! :angry: Det är ett tips... Eller så tar man webb.se (webb.se) och där får man gratis .se.nu utan reklam. Dock måste du ladda upp på en vanlig host te.x xthost.info (xthost.info) Smidigt och enkelt. Smartdots är bättre om man gör en engelsk hemsida :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 har en egen sida :P http://crystalean123.webs.com är inte klar ännu :( lite seg då.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Den bästa gratis hosten enligt mig är www.110mb.com. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 22 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Den bästa gratis hosten enligt mig är www.110mb.com. Den var faktiskt väldigt bra! :cool: :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Reklam + Onödig tråd + Fel forum. Tråd Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg