Poesi Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 (redigerat) Ryssar gillar ju opera. Oj, vad jag är fördomsfull! Redigerat 18 Mars 2009 av Yoshihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Tror vi kan ha en chans att vinna ESC med La Voix, operapop har ju inte framförts tidigare i ESC right? Och Hard Rock Hallelulija vann ju för att sin ovanliga stil + rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Jag tror jag missade hela melodifestvalen o-o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 vinnaren fann jag bäst i tävlingen men jag tyckte om alcazars dans oxå. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Frågan är vad fullvuxna män gör inne på en helg och kollar på melodifestivalen ;o ? Svensson-livet kommer tidigare och tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Jag tyckte faktiskt att Malena Ernamn skulle vinna. Och det gjorde hon. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Ernaman hade tydligen gjort ett Gehör test, och fått 100%. Hon är alltså en av runt 95 i hela världen som har absolut gehör. DET ÄR SKILLS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Ernaman hade tydligen gjort ett Gehör test, och fått 100%. Hon är alltså en av runt 95 i hela världen som har absolut gehör. DET ÄR SKILLS! Men sånt är ju omänskligt >< Näst intill iallafall... Säkert att det där provet var ett standardprov, så att säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Jag var inte så insatt i det hela, men har ju sett alla bidrag och tror nog att H.E.A.T eller EMD skulle ha större chans att ta hem vinsten.Samma här, även om hon som vann hade lite sväng när det inte var opera tonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Ernaman hade tydligen gjort ett Gehör test, och fått 100%. Hon är alltså en av runt 95 i hela världen som har absolut gehör. DET ÄR SKILLS! Men sånt är ju omänskligt >< Näst intill iallafall... Säkert att det där provet var ett standardprov, så att säga? Det var ett speciellt prov på nån musikskola som var ett standardprov. Så hon är rätt awesome asså! :D Låten är kul å sjunga faktiskt :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 H.E.A.T. Och ni kan ju gissa vart dom kommer ifrån :> Väsby! <insert coolguy here> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Såg inte ett enda program så mig spelar det ingen roll.Finns ingen tävling med mer mygel än melodifestivalen så jag är glad att jag inte slösade bort tid på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.