laynus Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Hej när jag går in i rök på cs 1.6 så börjar jag lagga. Jag vet inte vad problemet är för det började då jag var på lan och det fortsätter. Känner nån till det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Hej när jag går in i rök på cs 1.6 så börjar jag lagga. Jag vet inte vad problemet är för det började då jag var på lan och det fortsätter. Känner nån till det? Dålig Dator?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 17 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Hej när jag går in i rök på cs 1.6 så börjar jag lagga. Jag vet inte vad problemet är för det började då jag var på lan och det fortsätter. Känner nån till det? Dålig Dator?? Nej det är det inte för jag klarar av cs för jag har en gaming dator typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Hej när jag går in i rök på cs 1.6 så börjar jag lagga. Jag vet inte vad problemet är för det började då jag var på lan och det fortsätter. Känner nån till det? Dålig Dator?? Nej det är det inte för jag klarar av cs för jag har en gaming dator typ. ändra smoke quality eller vad det heter i options :P options>advanced> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Grafikkortet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 18 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Grafikkortet?Ja det ska inte vara det för det har klarat av det förut.kan det vara nåt virus kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Dina delar i datorn kanske börjar bli gamla? Eller så testar du att uppdatera dina drivrutiner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeroreaction Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Kan bero på grafik kortet , men även internet har jag märkt , jag hadde oxå så förr men det försvann nör jag fick nytt internet tror jag eller så fixade det sig själv :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Options > Advanced > det står ngt om smoke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Man kan stänga av lagget på smoke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Man kan stänga av lagget på smoke.ja men han vill veta Hur man gör för att stänga av det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Man går in på Options > Advanced > det står ngt om smoke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg