asabrasa Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 hur får man en x-box 360 dosa att funka till datorn. ps jag vet att det går men jag vet inte hur man gör såjag villl inte ha några svar som ex det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 (redigerat) Flyttar till dator forumet. Redigerat 20 Mars 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Menar du till skärmen eller själva datorn? Förstår inte riktigt varför det skulle vara nödvändigt att koppla den till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 har du xbox kontroll med sladd ska de vara att bara koppla in den i usb'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 <br />Menar du till skärmen eller själva datorn? Förstår inte riktigt varför det skulle vara nödvändigt att koppla den till datorn?<br /><br /><br /><br /> Underlättar när man spelar portade spel som t.ex Dead Space där PC kontrollerna är fawkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 <br />Menar du till skärmen eller själva datorn? Förstår inte riktigt varför det skulle vara nödvändigt att koppla den till datorn?<br /><br /><br /><br /> Underlättar när man spelar portade spel som t.ex Dead Space där PC kontrollerna är fawkade. Aha. Varför skriver du <br /> hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 <br /> <br />Menar du till skärmen eller själva datorn? Förstår inte riktigt varför det skulle vara nödvändigt att koppla den till datorn?<br /><br /><br /><br /><br /><br />Underlättar när man spelar portade spel som t.ex Dead Space där PC kontrollerna är fawkade.<br /><br />Aha. Varför skriver du <br /> hela tiden?<br /><br /><br /><br /> Blir så när jag trycker på "svara" och jag pallar inte ta bort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 hur får man en x-box 360 dosa att funka till datorn. ps jag vet att det går men jag vet inte hur man gör såjag villl inte ha några svar som ex det går inte. http://tinyurl.com/davtcr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.