MentalogisT Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Ja, se själva. Har provat att köra som admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 är du admin? testa med det. kör som admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 är du admin? testa med det. kör som admin. Jag skrev ju det i mitt första inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Vad jag ser ligger den inte i rätt mapp. Jämför sökvägen med det som står i felmeddelandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Det är rätt sökväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 (redigerat) Ah, mitt fel. Testa lägg mappen direkt i C: Vet att jag hade ett liknande problem. Men då använde jag Windows XP. Testa skadar ju aldrig. Redigerat 20 Mars 2009 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Funkar inte .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 BUMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Om du hade UAC på när du installerade det så kanske det störde installationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Om du hade UAC på när du installerade det så kanske det störde installationen. UAC? Vad menas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Om du hade UAC på när du installerade det så kanske det störde installationen. UAC? Vad menas? Du kör med Vista.Så fort du installerar något så bör en ruta komma upp och be dig tillåta att programmet ska få fortsätta installationen. Eller om du t.ex. ska flytta en fil så ska samma ruta komma upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Om du hade UAC på när du installerade det så kanske det störde installationen. UAC? Vad menas? Du kör med Vista.Så fort du installerar något så bör en ruta komma upp och be dig tillåta att programmet ska få fortsätta installationen. Eller om du t.ex. ska flytta en fil så ska samma ruta komma upp. Okej, ingen ruta kom upp men kan man stänga av UAC på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.