ELF Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Om du hade UAC på när du installerade det så kanske det störde installationen. UAC? Vad menas? Du kör med Vista. Så fort du installerar något så bör en ruta komma upp och be dig tillåta att programmet ska få fortsätta installationen. Eller om du t.ex. ska flytta en fil så ska samma ruta komma upp. Okej, ingen ruta kom upp men kan man stänga av UAC på något sätt? Borde komma upp en ruta. Antingen så är en del varningar avstängda eller så är UAC redan avstängt.Kan ju lika väl skriva detta - UAC = User Account Control Öppna Kontrollpanelen->Användarkonton->Aktivera eller inaktivera kontroll av användarkonton (UAC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Det är inget program man installerar, utan man laddar ner det redan i winrar .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Vart har du fått det ifrån? Kan ju ha varit en keylogger eller något med ett fake meddelande. Högst troligen inte, men... ^^ Kan inte se något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 (redigerat) Det är en Open Tibia server, jag har hostat samma server innan och nu så funkar det inte. Vad kan ha hänt? Redigerat 21 Mars 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Det är en Open Tibia server, jag har hostat samma server innan och nu så funkar det inte. Vad kan ha hänt?Jaha, man bara packar upp det från ett .rar akriv och det har fungerat innan.neh, då vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Det är en Open Tibia server, jag har hostat samma server innan och nu så funkar det inte. Vad kan ha hänt?Jaha, man bara packar upp det från ett .rar akriv och det har fungerat innan.neh, då vet jag inte... Okej, typiskt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Har du fått det att fungera? Om inte så kanske du kan högerklicka på mappen och ge dig själv behörighet. Det kanske hjälper om du tar bort din behörighet och lägger till den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Bump, har fortfarande samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Kanske inte fungerar som det skall på vista, testa att köra i XP's kompabilitetsläge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Kanske inte fungerar som det skall på vista, testa att köra i XP's kompabilitetsläge. Funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Kör du kanske x64? Kanske bara stödjer x86? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Kör du kanske x64? Kanske bara stödjer x86? Vad menas med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.