Rullis Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Dyraste: Mahh ekks bawkkss <3 Värdefullaste: ...i has no idea EDIT: (XBOX) *Have :) När folk skriver has brukar dem vara oseriösa. Iallafall på "Ze InternEt". I has cheezeburg3r, typ. Värdefullast är nog mitt halsband som jag fick när jag var liten. Kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Det värdefullaste måste bli min signerade IFK Göteborg tröja ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Min Hoj :) längtar som f*n tills jag får körkort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Jag har ett väldigt fint hängsmycke i äkta guld och diamanter och en akvamarin. Den fick jag i doppresent! Måste vara väldigt dyr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Det är nog mitt halsband jag fick av farfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 det är nog min björn lolo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.