prophet Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Kompis kusins pojkvän är lead singer, vad tycker ni? Fräsigt värre tycker jag :P http://www.myspace.com/thekendolls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 BWAAAAHH BWAAAAH Så låter det, ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 BWAAAAHH BWAAAAH Så låter det, ungefär. How about some mature criticism? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 BWAAAAHH BWAAAAH Så låter det, ungefär. How about some mature criticism? Är inte mogen nog, sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 (redigerat) Kompis kusins pojkvän är lead singer, vad tycker ni? Fräsigt värre tycker jag :P http://www.myspace.com/thekendolls Är ju inte du som ska ha feedback, men men... Skrikigt värre och man kan omöjligt urskilja vad sångaren sjunger, dock är musiken (instrumentellt sätt) rätt bra redigerad. Personligen tycker jag inte om det här (föredrar lite lugnare rock), men finns säkert människor som gör. Redigerat 28 Mars 2009 av Falukorv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Musiken är väldigt bra. Inte alls min smak men jag kan ändå urskilja kass instrumental från bra. Låten var hemskt dåligt redigerad. Sången ska inte alls vara så inbakad i instrumentmusiken- Det funkar i ballader, pop och RnB, men inte rock, blir bara grötigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Tycker att melodierna var bra utförda men soundet kändes fel. Kan iofs också ha berott på ljudkvalitén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Lone Wolf Larry ftw, den var fett bra B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 (redigerat) Ljudkvalitén är inte så bra, skulle tippa på 128kb/s men snart är det möjligt att ladda ner i bättre kvalité. Tack för mogen feedback btw. :P Skall föra vidare det. http://i449.photobucket.com/albums/qq216/Hounddog_Kendolls/GP.jpg Redigerat 30 Mars 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Riktigt najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Rigtigt nice:D kan t.o.m höra vad sångaren sjunger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.