Krle Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Tja Undrar hur man kan göra hemsidan så det är på min ip adress. Och när ja stänger min data så att hemsidan är online/ på endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Förstår inte riktigt hur du menar? Du får väl ha en server som står och kör, den ska du ju inte stänga av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Du måste skaffa en server eller dator som är på. Det är därför det finns webhotel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 För att kunna ha en hemsida på sin dator så kan man ex. använda Wampserver. Stänger du av datorn så kommer ju folk inte åt hemsidan då den ligger på din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Tja Undrar hur man kan göra hemsidan så det är på min ip adress. Och när ja stänger min data så att hemsidan är online/ på endå. det går inte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Som sagt, du kan inte hosta nått från ditt eget IP nummer när hosten(din dator) inte kan nås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 26 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 aha ok ... men går det då att fixa en gratis server som inte går från min data som är uppe 24/7 och så att man kan lägga väldig stora saker på den som typ filmer , musik, program och sånt säkert inte :P men man vet ju aldrig så det är bättre att ja frågar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 (redigerat) http://www.1stfreehosting.com/ Fast om du har copyrightskyddad musik/film som du inte har gjort själv kan den tas bort. Redigerat 26 Mars 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 27 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 aha ok tack så väldigt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 28 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 aha ok ... men går det då att fixa en gratis server som inte går från min data som är uppe 24/7 och så att man kan lägga väldig stora saker på den som typ filmer , musik, program och sånt säkert inte :P men man vet ju aldrig så det är bättre att ja frågar :D :s kan inte registrera mig :S:S:S:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 aha ok ... men går det då att fixa en gratis server som inte går från min data som är uppe 24/7 och så att man kan lägga väldig stora saker på den som typ filmer , musik, program och sånt säkert inte :P men man vet ju aldrig så det är bättre att ja frågar :D Vill bara säga att om man ska dela filer så är det lättare med p2p. men tänker inte hjälpa med det här på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.