Sandflygaren Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) Jag lämnade precis in mitt Ps3 på lagning på grund av att det inte kunde läsa skivorna jag stoppade in. Jag kollade lite på internet för att se om man själv kunde fixa det men det kunde man inte. Jag la då märke till hur förvånansvärt många detta hade drabbat, och att det blev allt vanligare hos Ps3:ägare att de fått lämna in sitt Playstation på lagning just på grund av skivläsningsproblemet. Men tror ni verkligen att det är som folk säger, att detta kan vara samma sak som med Xbox 360:s Ring Of Death? Redigerat 25 Mars 2009 av qvirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Jo, det kan det möjligen vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Jo, det kan det möjligen vara.Nej det är det inte.Red ring of dead är ett fel i systemet på X-boxen. Playstaion fel var att det gjorde 1 miljon ps3 med föråldrad bluray läsare pga ett fel under leveransen. De här felet hat mest skada Europa för att det var dit ps3orna skickades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Yellow Ring of Death kallar folk de. Pågrund av att de är ett Gult ljus. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Yellow Ring of Death kallar folk de. Pågrund av att de är ett Gult ljus. =) Det är ju inte en ring som lyser gult, utan en liten lampa/diod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 YLOD faktiskt, Yellow light of death Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 (redigerat) YLOD faktiskt, Yellow light of deathNu blandar ni ihop saker. Det lila ljuset kommer bara på 20 GB versionen. Det men blu-ray felet kommer bara på 40 GB. Redigerat 30 Mars 2009 av viko550 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 YLOD faktiskt, Yellow light of deathNu blandar ni ihop saker. Det lila ljuset kommer bara på 20 GB versionen. Det men blu-ray kommer bara på 40 GB. Är det bara jag som inte riktigt förstår vad poängen var med ditt inlägg? (Ganska seg idag efter nattens bravader så kan ju vara därför) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 YLOD faktiskt, Yellow light of deathNu blandar ni ihop saker. Det lila ljuset kommer bara på 20 GB versionen. Det men blu-ray felet kommer bara på 40 GB. lila? Vi snackar om en gul lampa precis som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Har haft samma problem som dig. Min Bluerayläsare inuti PS3't pajjade, så lämnade in det på game. Fick tillbaks det en månad senare, med egentligen skulle det ta 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Har haft samma problem som dig. Min Bluerayläsare inuti PS3't pajjade, så lämnade in det på game. Fick tillbaks det en månad senare, med egentligen skulle det ta 2 veckor. Oftast får man saker som ska repareras försent tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Oj, skrev helt fel. Så här är det. Den gula lampan kommer på 20 GB versionen av PS3 och "old blu-ray" kommer bara på 40 gb versionen. Så om du hade en 40 gb är det omöjligt att du fick den gula lampan. Ps. min pajade oxo lämnade in den och fick en 60 GB :)! (hade 40 GB) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.