GangsterTwist Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Självklart CoD Modern Warfare var faktist imponerande bra. Och jag blir otroligt besviken om dom misslyckas med 2:an. Hoppas också att grafiken har uppdaterats ! De kommer nog bygga på grafikmotorn lite som de gjorde i CoD: WaW ( såg bl.a god rays i WaW. Det fanns inte i fyran. ) Men tror inte att det blir någon större uppdatering eftersom de vill att de tidigare CoD 4 fansen med sämre system också ska kunna köra Modern Warfare 2. Vadå tidigare CoD 4 fansen vars system ska också kunna köra Modern Warfare 2? Syftar du på PC fansen. Jag menar de finns då alltid Grafik Alternativ då ;) Jag tycker inte att de bara ska mata på spel utan stora förändringar i detta fallet i grafiken som då är ganska dålig på 4an (nu). BTW jag är en grafik älskare :lol: Och jag vill att CoD Modern Warfare 2 ska ha bättre grafik en vad CoD Modern Warfare har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Självklart CoD Modern Warfare var faktist imponerande bra. Och jag blir otroligt besviken om dom misslyckas med 2:an. Hoppas också att grafiken har uppdaterats ! De kommer nog bygga på grafikmotorn lite som de gjorde i CoD: WaW ( såg bl.a god rays i WaW. Det fanns inte i fyran. ) Men tror inte att det blir någon större uppdatering eftersom de vill att de tidigare CoD 4 fansen med sämre system också ska kunna köra Modern Warfare 2. Vadå tidigare CoD 4 fansen vars system ska också kunna köra Modern Warfare 2? Syftar du på PC fansen. Jag menar de finns då alltid Grafik Alternativ då ;) Jag tycker inte att de bara ska mata på spel utan stora förändringar i detta fallet i grafiken som då är ganska dålig på 4an (nu). BTW jag är en grafik älskare :lol: Och jag vill att CoD Modern Warfare 2 ska ha bättre grafik en vad CoD Modern Warfare har. Ja, jag syftar på PC fansen. Men hur kul är det att köra ett spel på lägsta inställningarna? Dessutom så brukar konsollerna ha sämre grafik än på PC versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STP Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Jag ska köpa det och trailer finns på youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 jag kommer också ta och köpa det. Hoppas att det finns fler sniperuppdrag som i cod4. De var de lätt bästa och gå omkring i tjernobyl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BaDduty Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 JAG lungt jag köper det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 har ni hört om att det kommer komma med nightgoogles :)? (bli inte FÖR glad, eftersom RIKTIGA sådana kostar flera 100tusen..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 har ni hört om att det kommer komma med nightgoogles :) ? (bli inte FÖR glad, eftersom RIKTIGA sådana kostar flera 100tusen..) Bara i special edition paketet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Haha.. ska föfan 100% köpa det! Fan vad najs med snöscooter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PandaN Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Ska köpa spelet de är ass nice har jag hört från polare har dock inte testat :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Ska köpa spelet de är ass nice har jag hört från polare har dock inte testat :D Det har inte kommit ut än :rolleyes: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Ska lugnt skaffa det, kanske blir Prestige Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nazar96 Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 ska lätt köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.