Gäst patrikking Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Yo! Jag gick in på bio sf och så stog det - på åldern. Vad betyder strecket??? Måste vara säker för att jag ska gå på premiären. E nörd i bilar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Ett - (streck) i vanliga fall betyder väl i vanliga fall att det inte är någon åldersgräns (dvs barntillåten). Man får allt hoppas att den nya F&F-filmen inte är lika dålig som den förra. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Det är 15 års åldersgräns på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Ett - (streck) i vanliga fall betyder väl i vanliga fall att det inte är någon åldersgräns (dvs barntillåten). Man får allt hoppas att den nya F&F-filmen inte är lika dålig som den förra. :( Det som gjorde den filmen lite dålig var att Paul Walker inte var med tycker jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 En film att se fram emot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Tokyo Drift är bäst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Paul Walker var ju det bästa med 2:an så varför inte låta han vara med i 4:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Paul Walker var ju det bästa med 2:an så varför inte låta han vara med i 4:an? Paul Walker är med i 4an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Paul Walker var ju det bästa med 2:an så varför inte låta han vara med i 4:an? Paul Walker är med i 4an... Är han? Har fyran kommit ut eller är jag bara dryg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Yo! Jag gick in på bio sf och så stog det - på åldern. Vad betyder strecket??? Måste vara säker för att jag ska gå på premiären. E nörd i bilar ;) Betyder att bara streckgubbar får se filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.