simpson4ever Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Har du gjort nåt kriminellt skriv i så fall vad? Själv är jag blatte broshan jag är med i gäng ;) jag har misshandlat,mobbat,laddat ned gratis, snattat från ICA City jag är simpsonlovers bror hehe 17 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Har du gjort nåt kriminellt skriv i så fall vad? Själv är jag blatte broshan jag är med i gäng ;) jag har misshandlat,mobbat,laddat ned gratis, snattat från ICA City jag är simpsonlovers bror hehe 17 år Misshandlat?Du vet att de kan polisanmälas. Men jag har hjälp en kompis att snatta från en kiosk :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Har du gjort nåt kriminellt skriv i så fall vad? Själv är jag blatte broshan jag är med i gäng ;) jag har misshandlat,mobbat,laddat ned gratis, snattat från ICA City jag är simpsonlovers bror hehe 17 år Wow, misshandlat... du är min nya idol.... wow... awesome... <_< Jag har gjort nåt så brutalt som att TRAMPA PÅ EN DAGGMASK, och CYKLAT UTAN HJÄLM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Har du gjort nåt kriminellt skriv i så fall vad? Själv är jag blatte broshan jag är med i gäng ;) jag har misshandlat,mobbat,laddat ned gratis, snattat från ICA City jag är simpsonlovers bror hehe 17 år Haha, gäng är sååååå 90-tal xD Misshandel är typ 70-tal wannabe-a-clockwork-orange ;) Kriminell är man bara om man misslyckas med allt annat i livet ;) Och blatte är man bara om man är riktigt dum i huvudet (Eller var man riktigt dum i huvudet om man var blatte? Något sånt iaf lol) xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Har du gjort nåt kriminellt skriv i så fall vad? Själv är jag blatte broshan jag är med i gäng ;) jag har misshandlat,mobbat,laddat ned gratis, snattat från ICA City jag är simpsonlovers bror hehe 17 år ÅH SNÄLLA BERÄTTA MER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Jag råkade skjuta min grannes kusins brors dotters kompis morsas mans systers kompis farmor i huvet en gång med en glock-17, fast det var inte meningen så det hände inget med mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Har du gjort nåt kriminellt skriv i så fall vad? Själv är jag blatte broshan jag är med i gäng ;) jag har misshandlat,mobbat,laddat ned gratis, snattat från ICA City jag är simpsonlovers bror hehe 17 år Wow, misshandlat... du är min nya idol.... wow... awesome... <_< Jag har gjort nåt så brutalt som att TRAMPA PÅ EN DAGGMASK, och CYKLAT UTAN HJÄLM! Du kan aldrig slå det jag har gjort:GÅTT PÅ FEL SIDA AV VÄGEN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Jag råkade skjuta min grannes kusins brors dotters kompis morsas mans systers kompis farmor i huvet en gång med en glock-17, fast det var inte meningen så det hände inget med mig.Ja det låter ju troligt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Har du gjort nåt kriminellt skriv i så fall vad? Själv är jag blatte broshan jag är med i gäng ;) jag har misshandlat,mobbat,laddat ned gratis, snattat från ICA City jag är simpsonlovers bror hehe 17 år Ni två e fruktansvärt patetiska! :'DDDDDDDDDDD Men jag har snattat en gelegroda på Konsum. SUE ME! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Har du gjort nåt kriminellt skriv i så fall vad? Själv är jag blatte broshan jag är med i gäng ;) jag har misshandlat,mobbat,laddat ned gratis, snattat från ICA City jag är simpsonlovers bror hehe 17 år Ska du inte lägga till att du skolkat från svenska lektionerna, och förresten ska man inte vara stolt över sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Det är mot lagen att skräpa ner så jag har väl släppt nåt godis papper nån gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 (redigerat) Har du gjort nåt kriminellt skriv i så fall vad? Själv är jag blatte broshan jag är med i gäng ;) jag har misshandlat,mobbat,laddat ned gratis, snattat från ICA City jag är simpsonlovers bror hehe 17 år Hehe, vad tuff du är! :ph34r: :ph34r: :wub: Redigerat 27 Mars 2009 av ForlorN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg