Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 T.e.x Vi!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 OK! tack så jätte jätte mycket verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 (Draghon @ 07/04-2004 18:41:23) över mitt liv. nästan jämt och ständigt så känns det som mitt liv inte är värt nåt. Det känns som om jag är populärare som JGamer än mitt riktiga jag. det är nästan så att jag hellre skulle vara JGamer på heltid än att leva mitt riktiga liv, för i mitt riktiga liv är jag inte så omtyckt. hellre på internet som det finns några som bryr sig om mig än mitt riktiga liv som nästan ingen tycker om mig. jag förstår dej. jag har det oxå så ärligt talat. men det finns alltid någon som bryr sej. alltid. men när man väl e deprimerad, så e de som att man har stängt ögonen å inte ser världen som den är. man ser bara det man vill se och det man ser är att ingen bryr sej. men öppna ögonen, så ser du att det finns någon som bryr sej! trodde du börja snacka om matrix först Draghon.LOL :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 stackars dig har du några vänner? B) jag är hans bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 över mitt liv. nästan jämt och ständigt så känns det som mitt liv inte är värt nåt. Det känns som om jag är populärare som JGamer än mitt riktiga jag. det är nästan så att jag hellre skulle vara JGamer på heltid än att leva mitt riktiga liv, för i mitt riktiga liv är jag inte så omtyckt. hellre på internet som det finns några som bryr sig om mig än mitt riktiga liv som nästan ingen tycker om mig. JAg vet hur det känns, alla mobbar mig i skolan och så. Jag önskar nästan att jag var inne på forum.fuska.se 24 timmar om dagen, förutom om jag ritade någon avatar i PS eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Stackare. Jag har varit nära in i en depression men kom ur det. En kompis var deprimerad och försökte ta livet av sig... trodde ingen brydde sig... men du, tro inte att ingen bryr sig. Det finns mängder av människor runt omkring dig som kanske inte visar det så tydligt att du märker det, men de bryr sig. Livet är värt mer än man kan ana, oavsett vem man är. :) inte för att vara elak men om din kompis var så deprimerad så att han vill ta sitt liv så har han ganska stora problem och behöver söka vård ganska snappt.Han tog väl inte sitt liv eller?Han fick väl hjälp att klara sig ur depression? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Hon. Jo, det gick lite illa en dag, men nu verkar det som om förnuftet tagit över. Insåg väl att det finns de som bryr sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 (xiao-x @ 08/04-2004 11:59:51) stackars dig har du några vänner? B) jag är hans bästa Går ni i samma klass, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Hon. Jo, det gick lite illa en dag, men nu verkar det som om förnuftet tagit över. Insåg väl att det finns de som bryr sig... sorry,visste inte att d var en tjej ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag föstår dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.