Hoppa till innehåll

Jag Är

JGamer

Rekommendera inlägg

(Draghon @ 07/04-2004 18:41:23)

över mitt liv. nästan jämt och ständigt så känns det som mitt liv inte är värt nåt. Det känns som om jag är populärare som JGamer än mitt riktiga jag. det är nästan så att jag hellre skulle vara JGamer på heltid än att leva mitt riktiga liv, för i mitt riktiga liv är jag inte så omtyckt. hellre på internet som det finns några som bryr sig om mig än mitt riktiga liv som nästan ingen tycker om mig.

jag förstår dej. jag har det oxå så ärligt talat. men det finns alltid någon som bryr sej. alltid. men när man väl e deprimerad, så e de som att man har stängt ögonen å inte ser världen som den är. man ser bara det man vill se och det man ser är att ingen bryr sej. men öppna ögonen, så ser du att det finns någon som bryr sej!

trodde du börja snacka om matrix först Draghon.LOL :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

över mitt liv. nästan jämt och ständigt så känns det som mitt liv inte är värt nåt. Det känns som om jag är populärare som JGamer än mitt riktiga jag. det är nästan så att jag hellre skulle vara JGamer på heltid än att leva mitt riktiga liv, för i mitt riktiga liv är jag inte så omtyckt. hellre på internet som det finns några som bryr sig om mig än mitt riktiga liv som nästan ingen tycker om mig.

JAg vet hur det känns, alla mobbar mig i skolan och så. Jag önskar nästan att jag var inne på forum.fuska.se 24 timmar om dagen, förutom om jag ritade någon avatar i PS eller så...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stackare.

Jag har varit nära in i en depression men kom ur det.

En kompis var deprimerad och försökte ta livet av sig... trodde ingen brydde sig...

men du, tro inte att ingen bryr sig.

Det finns mängder av människor runt omkring dig som kanske inte visar det så tydligt att du märker det, men de bryr sig.

Livet är värt mer än man kan ana, oavsett vem man är. :)

inte för att vara elak men om din kompis var så deprimerad så att han vill ta sitt liv så har han ganska stora problem och behöver söka vård ganska snappt.

Han tog väl inte sitt liv eller?Han fick väl hjälp att klara sig ur depression?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...