SoulOfDeath Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Vad är Habbo Hotell? Skulle gärna vilja veta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Ett webb spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Som suger så hårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 http://sv.wikipedia.org/wiki/Habbo_Hotel Google, duh? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Kort sagt, en plats för 10 åringar att springa av sig på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Kort sagt, en plats för 10 åringar att springa av sig på. du tog orden ur munnen på mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 April, April. Haha! lurade! Jag visste det redan! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Lås tråden, ännu en idiot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Ta det inte så j*vla seriöst. Tål du inte skämt, eller? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Hehhe, tyckte det var lite kul... Ni får ha lite humor på detta forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Ta det inte så j*vla seriöst. Tål du inte skämt, eller? :DSkämt? ... Skämt..??!?! Du kan seriöst inte kalla detta ett skämt. Kom du inte på något bättre? ;s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 När sa jag att detta var ett skämt? Det sa jag aldrig, jag frågade om han tålde skämt; det är en annan sak. Detta var bara menat för skoj, och dom som inte tyckte det var kul behöver inte ödsla 10 sekunder på ett onödigt svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg