Raptomex Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Kan du berätta vad reklamen handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Kan du berätta vad reklamen handlar om?Vet ju inte, det blir svårt för er att tala om vilken låt det är om ni inte vet vilken reklam det är utantill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Kan du berätta vad reklamen handlar om?Vet ju inte, det blir svårt för er att tala om vilken låt det är om ni inte vet vilken reklam det är utantill. Men hur hade du tänk dig att vi ska kunna komma på vilken låt det är? Det enda du ger oss är dum dum dum dum, eller vad det var. Var videon/reklamen svart när du såg den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Du måste ju kunna säga något om reklamen eller såg du den inte? Var det människor? Var den rolig? Ungefär vilket område? Hudlotion? Bilar? Öl? Något mer måste vi kunna gå på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Nej, jag kommer ju inte ihåg vad den handlade om... Jag tänkte att kanske ni visste vilken reklam jag pratade om.. Men skitsamma då.. Ni vet ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) Nej, det är förbannat svårt om du inte vet vilken reklam det handlar om, du vet inte vad reklamen handlar om, det enda du ger oss är "Hej jag söker en reklam jag vet inget om den förutom DAM DAM DAMMAAMDAMDMADMADM dam" Redigerat 4 April 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Give us some more clues, eh ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Skitsamma, detta var en onödig tråd.. Ni kan låsa denna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) Verkligen onödig ja. Vilken småunge som förväntar sig att man ska kunna alla reklamer utantill baserat på "dum dum dumdumdum". Och själv kommer han ju inte ens ihåg reklamen =/ Finns inte mycket att sakna då, inte sant? Redigerat 4 April 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Verkligen onödig ja. Vilken småunge som förväntar sig att man ska kunna alla reklamer utantill baserat på "dum dum dumdumdum". Och själv kommer han ju inte ens ihåg reklamen =/ Finns inte mycket att sakna då, inte sant? du kan bara dra åt h*lvete. Jag har ju sagt att det var en onödig tråd och att nån moderator kan låsa den.. Då ska inte du komma och skriva massa dumma kommentarer Jag har ju för i h*lvete sagt att det var en onödig tråd!!! Så ge f*n i att skriva i den då! Onödigt tjafs!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Jag kanske vet vilken låt det är men minns inte vilken reklam det var, är det människor som det där "dadam" ljudet eller är det nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Jag kanske vet vilken låt det är men minns inte vilken reklam det var, är det människor som det där "dadam" ljudet eller är det nåt annat?Nej, det är det jag har försökt att förklara för alla, att jag inte minns heller. Ja, människor var det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.