changingacoun Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 (redigerat) Hej allihop ska snart köpa mitt första ps3-spel det står mellan de här två spelen Midnight club Los Angeles och Grand theft auto IV jag har redan de här spelen. gta san andreas, liberty city stories och Midnight club 3 och need for speed underground, underground 2, most wanted, carbon. Vilket spel ska jag köpa, ska jag köpa Midnight club Los Angeles eller Grand theft auto IV. Tack för svar på förhand. Redigerat 1 April 2009 av laxan96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StatiX Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 GTA IV lätt, orka Midnight Club :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 GTA IV. Pågrund av grafiken och spelkänslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 GTA IV , har alltid hatat Midnight Club :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Det nya Midnight Club är faktiskt väldigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Det nya Midnight Club är faktiskt väldigt kul.oh,kk ja ha 1:an... eller de kanske va 2:an :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Gta IV!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Grand Theft Auto IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Midnight Club LA!!!!!!!!!!!!!!! :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STP Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Cod 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 GTA IV är underbart.. köp det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.