knark Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Lol, 4 km eller 1 mil? Spela roll. Ni gjorde det för en bra sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 –Eleverna fick veta att de absolut inte fick lämna skolan, men de valde ändå att ge sig iväg. Därför skickade vi med skolans kurator och två lärare, säger Anders Berngarn, rektor på Vårboskolan. Skolan har skickat bussar till Migrationsverket för att hämta barnen. Enligt polisen hade demonstrationen inte tillstånd. –Det är bra att eleverna engagerar sig, men i eftermiddag kommer skolans mentorer att gå igenom de demokratiska spelreglerna, säger Anders Berngarn. "Enligt polisen hade demonstrationen inte tillstånd" who cares liksom demokratiska spelregler, håll käften! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 –. "Enligt polisen hade demonstrationen inte tillstånd" who cares liksom demokratiska spelregler, håll käften! Haha lol precis! Vi blev "eskortade" av polisbilar som lät oss gå på vägarna, tidningen har 4000% fel tbh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Blev väl utvisad för att fler och fler anses sakna skyddsbehov nu när Irak blivit lugnare... Dock så låter det ändå korkat, men det är ju knappast jag som tar besluten. Lågt ändå EDIT: tror inte de menar att han ska stanna i Frankrike, utan att han antagligen skickas vidare därifrån? Eller så kanske han får söka tillstånd att stanna där, vad vet jag Redigerat 3 April 2009 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Blir han utvisad måste ju han gjort något fel, man slänger inte ut random personer ur landet bara sådär. Tills jag fått info om vad han gjort tror jag på det värsta. /word Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.