Hoppa till innehåll

Bästa Minnet!


Rekommendera inlägg

  • Svar 182
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Idag när jag dinga 70 för första gången =D

Gratz mate! ;D Pressa nu upp till 80 då eller? ;>

 

Haha, det var vad jag tänkte när jag kom till 70 på min dk. Om vi säger att jag gjorde DK'n på en söndag så var jag 70 på torsdag nästa vecka. Tog 72 på fredagen och sen spelade jag bara mindre och mindre.

 

Spelar man så intensivt så tröttnat man efter bara ett par dagar. Jag säger; kör på sakta men säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Faktiskt... det känns som att alla minnen kmr från "noob-dagarna" så här slänger jag upp några :D:

* När jag och min kompis satt uppe till klockan 1 på natten. Vi pratade med varandra i telefon, sen när batteriet dog i den bärbara telefonen så ringde jag med mobilen, gick åt lite pengar men det var det värt ;) Btw, vi gick upp tre hela lvlar den natten... xD från 20-23 :P

* När jag var lvl 7 och fick mitt första silver :D

* När jag var lvl 13 och upptäckte att det fanns nåt underbart som hette quest, som gick betydligt snabbare än att bara döda mobs ^^

* När jag upptäckte att man kunde ha addons xD

* När jag gjorde SM minst 3 gånger i veckan med samma spelare om och om igen :D dem var riktigt roliga ^^

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Faktiskt... det känns som att alla minnen kmr från "noob-dagarna" så här slänger jag upp några :D:

* När jag och min kompis satt uppe till klockan 1 på natten. Vi pratade med varandra i telefon, sen när batteriet dog i den bärbara telefonen så ringde jag med mobilen, gick åt lite pengar men det var det värt ;) Btw, vi gick upp tre hela lvlar den natten... xD från 20-23 :P

* När jag var lvl 7 och fick mitt första silver :D

* När jag var lvl 13 och upptäckte att det fanns nåt underbart som hette quest, som gick betydligt snabbare än att bara döda mobs ^^

* När jag upptäckte att man kunde ha addons xD

* När jag gjorde SM minst 3 gånger i veckan med samma spelare om och om igen :D dem var riktigt roliga ^^

Aww ;> Klart att minnerna från dem noobiga dagarna var bäst! Jag kom också ihåg när jag började spela WoW, och jag trodde koppar var guld, så jag tänkte att det kunde ju inte vara så svårt att fixa mount för 100g ;D Man blev lite smått arg när man såg efter att man hade 99 koppar kom silver :<

Sen, som du upptäckte vad quest var ;D För mig tog det ändå till lvl 63 för att förstå att det var bättre än instancer xD

Och QH, det var ju bara för magiskt för att vara sant! Sen när jag var i 28 så var jag så sugen på att dinga några levlar så jag kunde få köra SM, för jag tyckte att Scarlet settet var skit häftigt! Samma sak, första gången jag körde ZF!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Faktiskt... det känns som att alla minnen kmr från "noob-dagarna" så här slänger jag upp några :D:

* När jag och min kompis satt uppe till klockan 1 på natten. Vi pratade med varandra i telefon, sen när batteriet dog i den bärbara telefonen så ringde jag med mobilen, gick åt lite pengar men det var det värt ;) Btw, vi gick upp tre hela lvlar den natten... xD från 20-23 :P

* När jag var lvl 7 och fick mitt första silver :D

* När jag var lvl 13 och upptäckte att det fanns nåt underbart som hette quest, som gick betydligt snabbare än att bara döda mobs ^^

* När jag upptäckte att man kunde ha addons xD

* När jag gjorde SM minst 3 gånger i veckan med samma spelare om och om igen :D dem var riktigt roliga ^^

Aww ;> Klart att minnerna från dem noobiga dagarna var bäst! Jag kom också ihåg när jag började spela WoW, och jag trodde koppar var guld, så jag tänkte att det kunde ju inte vara så svårt att fixa mount för 100g ;D Man blev lite smått arg när man såg efter att man hade 99 koppar kom silver :<

Sen, som du upptäckte vad quest var ;D För mig tog det ändå till lvl 63 för att förstå att det var bättre än instancer xD

Och QH, det var ju bara för magiskt för att vara sant! Sen när jag var i 28 så var jag så sugen på att dinga några levlar så jag kunde få köra SM, för jag tyckte att Scarlet settet var skit häftigt! Samma sak, första gången jag körde ZF!

 

Haha, min kompis sa att hennes kusin hade 300 silver en gång så jag bara ; Va häftigt! ^^

så jag skröt skitmkt när jag fick 1 g xD för jag trodde 1000 silver var 1 g :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • då jag fick full d1 ! :D
  • första t1 itemen
  • ragnaros down, 5 mindre dkp än vad som var nödvändingt för att needa på legsen -.-
  • tbc
  • arena team till 1600
  • arena team till 1800
  • arena team till 2000
  • wotlk, *nästan*
  • wotlk sög, jag lägger av och börjar spela tbc priv
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wotlk sög, jag lägger av och börjar spela tbc priv

 

Priceless.

Lät precis likadant under BC, men då var det pre-BC som gällde.

 

Och när nästa expansion kommer vill folk tillbaka till WotLK...

 

Folk lär sig aldrig.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wotlk sög, jag lägger av och börjar spela tbc priv

 

Priceless.

Lät precis likadant under BC, men då var det pre-BC som gällde.

 

Och när nästa expansion kommer vill folk tillbaka till WotLK...

 

Folk lär sig aldrig.

 

Det är dock en skillnad med WotLK och TBC.

 

Visst, pre tbc var det absolut roligaste och det håller jag mig till, men det var nästan ingen PvP där. Och därför gillar jag TBC arena. WotLK = är du 80 i 1 dag har du full epic. Spelet är utformat till 5 årningar nu känns det som, vem som helst kan dra sig igenom en raid utan att göra misstag och få needs på epic gear. Man måste inte ens lotsas vara seriös anymore.

 

WotLK = Skräp imfo

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är dock en skillnad med WotLK och TBC.

 

Visst, pre tbc var det absolut roligaste och det håller jag mig till, men det var nästan ingen PvP där. Och därför gillar jag TBC arena. WotLK = är du 80 i 1 dag har du full epic. Spelet är utformat till 5 årningar nu känns det som, vem som helst kan dra sig igenom en raid utan att göra misstag och få needs på epic gear. Man måste inte ens lotsas vara seriös anymore.

 

WotLK = Skräp imfo

Sägs ju att PvP var sååå bra innan BC, ingen resilience, pvpa 23/7 i 3 månader och få High Warlord/Grand Marshal! Härliga tider.. öh.

 

"WotLK = är du 80 i 1 dag har du full epic."

Har du något att backa upp det mer eller har du bara en grovt överdriven bild av saken? Men visst, att få epics är relativt lätt tack vare emblems och ett antal PuG vänliga raids. Än sen? Du har fortfarande bara ett fåtal försök per vecka och du är tvungen att rolla och vinna. Vilket är precis som att köra raids med en guild, fast där kan man ju nästan garantera loot om man har "sämst" gear i sloten i fråga...

 

Att Blizzard erbjuder alternativa vägar är ingenting negativt.

 

"Spelet är utformat till 5 årningar nu känns det som, vem som helst kan dra sig igenom en raid utan att göra misstag och få needs på epic gear."

Det är upp till guilden att avgöra.

Men om alla är oseriösa ungar kommer de antagligen ingenvart. Skojigt dock, vill du påstå att man inte kunde fjanta sig igenom 40 man raids förut? Hunters som gick afk med auto-shot på bossar, mages som kollade på TV medans de tryckte på Frostbolt. Seriösa tider...

 

"WotLK = Skräp imfo"

 

Tur att den allmänna åsikten säger emot din egna uppfattning om saken.

Använd inte klagomål från forumen som källa, som t ex "omfg wotlk sucks gief pre-wotlk/bc servers noaw!" trådar.

Eller som en fin sig på mmo-champion:

"Att döma vad majoriteten av spelarna tycker om spelet på forumen är som att döma ett lands folkhälsa genom att kolla i ett sjukhus."

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...