Rovarkungen Skrivet 3 April 2009 Rapport Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Musik Gruppen är också raderad. Redigerat 3 April 2009 av oscis Citera
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Skrivet 3 April 2009 Är den? Jag såg en precis som var med World of Warcraft gruppen :o Citera
MentalogisT Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Skrivet 3 April 2009 Kolla på gruppsidan då. Citera
Dave37 Skrivet 3 April 2009 Rapport Skrivet 3 April 2009 för sådana här grejer ska ni PM:a gruppägaren (eller föredetta gruppägaren)... jävligt onödig tråd tycker jag. Citera
SNUFFINATOR Skrivet 3 April 2009 Rapport Skrivet 3 April 2009 för sådana här grejer ska ni PM:a gruppägaren (eller föredetta gruppägaren)... jävligt onödig tråd tycker jag.Ja tror Raeven var gruppens ägare... Citera
w4nkarN Skrivet 3 April 2009 Rapport Skrivet 3 April 2009 Säker på att tiden inte gått ut? Nej, den var betald för 2 veckorsedan! I 1 månad. Citera
MentalogisT Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Skrivet 3 April 2009 Ja, jag är gruppens ägare .. Citera
WASD Skrivet 3 April 2009 Rapport Skrivet 3 April 2009 Gissar på att den gick ut i datum, men om Musikforumet också försvann så kan det ligga nån förklaring bakom det, eller bara en slump Citera
MentalogisT Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Skrivet 4 April 2009 Nej, det var betalning för inte så länge sedan, och jag får alltid en varning några dagar innan gruppen går ut, men inget sånt meddelande. Citera
Xade Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 Skumt, gruppforum som försvinner brukar få sina inlägg skickade till modforumet, men har inte hittat ett ända där, har inte heller hittat spår av inläggen jag själv skrev i det forumet. Skicka ett PM till admin, tror att han kan ha raderat allt, men inte säker varför. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.