MentalogisT Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Musik Gruppen är också raderad. Redigerat 3 April 2009 av oscis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Är den? Jag såg en precis som var med World of Warcraft gruppen :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Kolla på gruppsidan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Säker på att tiden inte gått ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 för sådana här grejer ska ni PM:a gruppägaren (eller föredetta gruppägaren)... jävligt onödig tråd tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 för sådana här grejer ska ni PM:a gruppägaren (eller föredetta gruppägaren)... jävligt onödig tråd tycker jag.Ja tror Raeven var gruppens ägare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Säker på att tiden inte gått ut? Nej, den var betald för 2 veckorsedan! I 1 månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Ja, jag är gruppens ägare .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Gissar på att den gick ut i datum, men om Musikforumet också försvann så kan det ligga nån förklaring bakom det, eller bara en slump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Nej, det var betalning för inte så länge sedan, och jag får alltid en varning några dagar innan gruppen går ut, men inget sånt meddelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Skumt, gruppforum som försvinner brukar få sina inlägg skickade till modforumet, men har inte hittat ett ända där, har inte heller hittat spår av inläggen jag själv skrev i det forumet. Skicka ett PM till admin, tror att han kan ha raderat allt, men inte säker varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.