Rullis Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 hur e ditt Team i pkmn? Mitt är: latios...level:61 Groudon..level:73 Blaziken..Level:68 Kyogre...Level:100 Rayquaza..Level:76 Och en som ajg byter hela tiden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Mitt team är (än så länge...): Exploud l 52 Attacker: Stomp,Sleep Talk,Fire Blast och nån jag glömt bort... Rayquasa l 74 Attacker: Fire Blast,Ice Beam,Arecial Ace och Extremspeed. Groudon l 100 Attacker: Euquake,Slash,Fissure och Fire Blast. Blaziken l 54 Attacker: Fire Blast,Slash,Mirror Move och Ember. Metagross l 49 Attacker: Psycik,Euquake,Metal Claw och Confusion. Swampert l 50 Attacker: Waterfall,Surf,Blizzard och Take Down. Men jag har starkare, men det här är mitt team, och plus att jag ska träna upp dom sen från torsdag till måndag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 latios lv100 latios lv100 latios lv100 latios lv100 latias lv100 latias lv100 grym eller alla e shiny men kommer inte till mirage island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Då har du Gameshark eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Mitt team är: Mudkip lv 9 Surskit lv 9 Shroomish lv 7 Dåliga, eller hur? Jag har nyss börjat om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Det är väl bra om du börjat om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Mitt e: Treeko lv12 pound, leer, absorb, quick attack ( jag har oxå börjat om) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 GROUDON SOLROCK SWAMPERT SHIFTRY SWELOW MEDITITE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 mitt e groudon lv 75 metagross lv 80 dragonite lv 75 tyranitar lv 80 aggron lv 75 latios lv 77 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Mitt team är (än så länge...): Exploud l 52 Attacker: Stomp,Sleep Talk,Fire Blast och nån jag glömt bort... Rayquasa l 74 Attacker: Fire Blast,Ice Beam,Arecial Ace och Extremspeed. Groudon l 100 Attacker: Euquake,Slash,Fissure och Fire Blast. Blaziken l 54 Attacker: Fire Blast,Slash,Mirror Move och Ember. Metagross l 49 Attacker: Psycik,Euquake,Metal Claw och Confusion. Swampert l 50 Attacker: Waterfall,Surf,Blizzard och Take Down. Men jag har starkare, men det här är mitt team, och plus att jag ska träna upp dom sen från torsdag till måndag! Vådå 100 attacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 (redigerat) Asså...han mena vilken level det är.. mackanjj:Hur får man Dragonite och Tyranitar på Ruby?? Redigerat 8 April 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Det går väll inte? Han kanske menar genom alla spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg