Firecracker Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 (redigerat) DENNA TRÅDEN ÄR EJ AKTUELL Redigerat 22 April 2010 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jag kan säkert vara med. Jag kan grunderna och kan surfa osv, ingen G3 eller något liknande bara. Men jag brukar iaf ligga runt top 3 när jag spelar eftersom att jag har ett bättre aim än de flesta som surfar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 (redigerat) Okej, jag är med Redigerat 7 Mars 2010 av Imagine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jag är med, fixa vent så snackar vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saljerdiablo Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Synd att det va css lirar bara cs 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Tjenare, Funderar om det är några CSS surfare som är intresserade av att starta klan? Server är i så fall redan fixad och hemsida kan jag också stå för. Söker bara intresserade spelare. Dessa är kraven: Behärska kunskaperna inom surfning. För att göra klanen nybörjarvänlig krävs inte att du är speciellt duktig men några timmars surfande är iaf ett måste. Ingen under 12 år får delta. Och sist men inte minst. Du ska kunna ha kul och inte bryta ihop om någon råkar vara bättre än dig. För trots allt är ju gemenskapen inom en klan förhållandevis viktigt. Skriv i tråden eller PMa om du är intresserad. //Jimutt Skulle kunna joina. Måste dock varna om att jag är riktigt kass... Vet hur man åker runt lite och hoppar men inget avancerat. Adda mig på steam: eternal_fate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Ja, okej. Låter fin-fint. Alla som är intresserade kan väl adda Jimutt på Steam så kan vi snacka där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 (redigerat) Hej! Jag brukar köra mg eller surf banor på css jag e inte så bra men klarar mig! Skulle vilja vara med. Om jag får vara med så adda mig tack. Heter toraj på steam Redigerat 30 Mars 2010 av AMIR23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.