Hoppa till innehåll

Dead Space


asabrasa
 Dela

dead space  

22 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Utveckla era svar.

 

personligen tycker jag att det är ett bra spel.

 

storyn 4/5 storyn håller en allert och man vill veta mer.

 

kontroller 5/5 kontrollerna är smidiga och lätta att använda.

 

grafik 4/5 jag är ingen grafik expert så jag vet inte riktigt hur ett bra spel på 360 ska se ut men det ser typ ut som fallout 3 enligt min åsikt fast diverse förbättringar.

 

gameplay 4/5 det känns roligt att spela och man blir inte så lätt utråkad dock minus för att man går väldigt långsamt.

 

overall så ger jag spelet dead space till 360 8/10 det är ett värt köp för dem som gillar att skjuta monster men jag rekomenderar att inte sitta i flera timmar i sträck med spelet för då blir man mentalt trött vilket göt så att man börjar bli klaga på småsaker. (vilket händer om man sitter i flera timmar med alla spel.)

 

ps detta är bara vad jag personlgien tycker och jag försöker inte få någon att tycka som jag. jag säger bara min egen menning om dett spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Storyn och karaktärerna är intressant, inget att klaga på där inte.

 

Kontrollerna är hemskt kassa, gissar på att de är bättre på konsol eftersom jag spelar det på PC.

 

Grafiken är ganska kantig och smått kluttrig även fast man lirar på högsta inställningarna.

 

Gameplayen är riktigt najs, diggar att det ungefär är som Resident evil 4 & 5 med lite kusligare stämning. ( med undantag att man kan gå medans man siktar, vilket är ett plus. )

 

Ger det 8/10 overall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, mitt i mellan. *Gungar handen i sidled*.

Man tröttnar på det ganska fort.

 

Du spelade de i 30 min <_<

 

Själv tycker jag det är riktigt bra.

 

Det var inte så kul :(

 

Du hinner ju knappt något stans alls på 30 minuter. o_O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, mitt i mellan. *Gungar handen i sidled*.

Man tröttnar på det ganska fort.

 

Du spelade de i 30 min <_<

 

Själv tycker jag det är riktigt bra.

Det var inte så kul :(

 

Du hinner ju knappt något stans alls på 30 minuter. o_O

 

Jag körde egentligen mer än 30 minuter.

Jag tyckte bara inte det va kul.

That's it!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På 30minuter hinner man knappt vänja sig med spelkontrollerna.

Själv tycker jag Dead Space är ett grymt spel,älskar sånna här typer av spel.Dock kunde det vara lite läskigare,jag själv kör ju för sig på easy,men är övertygad att det blir värre på impossible.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På 30minuter hinner man knappt vänja sig med spelkontrollerna.

Själv tycker jag Dead Space är ett grymt spel,älskar sånna här typer av spel.Dock kunde det vara lite läskigare,jag själv kör ju för sig på easy,men är övertygad att det blir värre på impossible.

Jag sa att jag spelade längre än 30 minuter!

Tyckte det inte var kul, fatta det.

That's it!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På 30minuter hinner man knappt vänja sig med spelkontrollerna.

Själv tycker jag Dead Space är ett grymt spel,älskar sånna här typer av spel.Dock kunde det vara lite läskigare,jag själv kör ju för sig på easy,men är övertygad att det blir värre på impossible.

Jag sa att jag spelade längre än 30 minuter!

Tyckte det inte var kul, fatta det.

That's it!

 

Självklart kan jag acceptera det.Men längre än 30minuter hur mycket menar du då? Efter 1-2timmar då har man vant sig vid kontrollerna och då är Dead Space så j*vla bra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...