shoobree Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 (redigerat) Hej! Loggade precis in på MSN och fick ett offline meddelande vid emailet: [email protected] Såhär skrev dom: Windows Live Messenger Service-personalen säger: Viktigt servicemeddelande: Som en del av en systemuppgradering måste du ändra din e-postadress till att fortsätta logga in på Windows Live Messenger Service. För att försäkra dig om att din åtkomst inte är blockerad och för mer information, gå till http://support.microsoft.com/gp/Messenger/sv Är det nån som försöker lura mig? EDIT: Vet inte varför det blev 2 trådar. Redigerat 7 April 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 (redigerat) gör inte 2 trådar... EDIT: så den andra är borta ;) Redigerat 7 April 2009 av RazerInc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Sorry, blev nåt fel där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Har också fått ett sånt, men inte helt säker på vad man ska göra (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 http://support.microsoft.com/gp/Messenger/sv är ju inte fake, förmodligen bara nån löjlig uppgradering från microsoft, du kan ju läsa vad som står där om du vill men jag struntar i det tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Jag brukar vara inne varje dag på MSN, men jag har aldrig fått något meddelande från Microsoft eller något där det står något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Inte jag heller ? Kan vara rätt länk ( microsoft ) men det också ta dig till en annan sida när du trycker på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Jo men kolla på http://support.microsoft.com/gp/Messenger/sv det är en helsvensk sida som förmodligen finns på alla världen språk, inte fake. Däremot skulle länken kunna gått nån annan stans i mailet du fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Jag har bara sluddrat igenom texten på sidan. Det verkar som om dom ska försöka få folk att gå över till live. Jag förmodar att alla som fått meddelandet sitter med en hotmail adress och alla som inte fått meddelandet sitter med en live adress. Själv har jag inte fått nått meddelande och sitter med en live adress. Men kan logga in med min hotmail och se om jag får något där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Jag har Hotmail adress Men har inte fått något sånt email. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Har kollat och har inte fått något. Men har där emot fått något från någon scammer. Kommer inte ihåg mejladressen. Men det var abslout inte Microsoft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Nu när jag loggar in på Hotmail blir det fel, är detta på grund av någon uppdatering? Det fungerar dock att logga in på MSN. Så, nu fungerar båda. Måste ha varit något temporärt fel. Redigerat 8 April 2009 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.